.

PENDEDAHAN !!!!!!! ANWAR DAN FREEMASON !!!!!!


Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim diminta memberi penjelasan kepada rakyat Malaysia bagaimana nama beliau boleh tersenarai sebagai salah seorang ahli dan pemimpin dalam organisasi Yahudi antarabangsa, Freemason.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali yang terkejut dengan perkara itu berkata, berdasarkan senarai kedudukan yang disiarkan dalam laman web organisasi tersebut, Civil Service Lodge No. 148, peranan Anwar begitu aktif.

"Saya tidak menuduh Anwar tetapi menuntut beliau memberi penjelasan kerana perkara ini sangat mustahak. Ini kerana nama individu yang menyandang kedudukan dalam organisasi tersebut sama dengan Anwar tetapi jika hanya pelanduk dua serupa tidak mengapa. 
[Tok Him]

TWH : 

Anwar Ibrahim perlu memberi penjelasan dengan jelas dan mungkin pelukan akuan bersumpah laknat untuk menafikan perkhabarn tersebut. List nama yang Tok Him pegang secara jelas menunjukan bahawa penglibatan Anwar Ibrahim yang bergiat aktif didalam pertubuhan YAHUDI ANTARABANGSA tersebut. 

Sekiranya Anwar Ibrahim enggan untuk melakukan apa-apa kenyataan berkenaan dengan list nama tersebut, ini membawa maksud bahawa Anwar ibrahim benar-benar terlibat dengan gerakan YAHUDI tersebut. 

Maka menjadi haram kepada rakyat Malaysia untuk memilih Anwar Ibrahim sebagai pemimpin negara dimasa akan datang. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: