.

GEMPAR !!!!!! PEMILIHAN MENGGUNAKAN DAKWAT KEKAL !!!!!


Pemilihan dalaman parti yang menyaksikan dinasti singh dan lim bersama lain2 keluarga terpaksa menggunakan dakwat kekal bagi memastikan tidak berlaku penipuan dalam pengundian.
Kah kah kah maknanya sebelum ni banyak la penipuan dan manipulasi berlaku. TWH tak heran langsung sebab pemilihan parti kencing rakyat yg bersekongkol dengan mereka sebelum ni pun havoc dengan arahan peringkat tertinggi supaya memilih sam ketot drp cikgu bard bodo tu. Belum kira ahli cabang yg layak mengundi 300 orang tapi kiraan undi tunjukkan beribu org undi.
Harap pengundi sedar siapa yg sedang perbodohkan mereka dan buat pilihan tepat untuk pru 13 nanti.
Secara jelasnya menunjukan bahawa kekuasan dinasti Lim dalam DAP selama ini adalah hasil daripada penipuan pemilihan yang dilakukan oleh kroni-kroni mereka sahaja. Ini juga membawa maksud bahawa PAS hanya menghantar ahli mereka untuk berikan sokongan kpd DAP dan PKR agar kelihatan bahawa parti DAP adalah parti rakyat dan bukanya sebuah parti anak beranak dinasti Lim . 
Kongres kali ini akan menyaksikan 68 calon bersaing untuk merebut 20 jawatan Jawatankuasa Tertinggi Pusat (CEC), beberapa orang daripada mereka adalah anak beranak, adik beradik dan sepupu sepapat.
Mereka adalah Pengerusi Kebangsaan parti, Karpal Singh; dua anak lelakinya, Gobind Singh Deo yang juga Ahli Parlimen Puchong dan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Datuk Keramat, Jagdeep Singh Deo.
Satu lagi anak beranak ialah Setiausaha Agung parti dan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng bersama-sama bapanya yang juga diktator komunis DAP, Ahli Parlimen Ipoh Timur, Lim Kit Siang.
Pengerusi DAP Perak, Ngeh Koo Ham yang juga Ahli Parlimen Beruas dan sepupunya Nga Kor Ming yang merupakan Setiausaha DAP Perak.Nga juga adalah Ahli Parlimen Taiping dan ADUN Pantai Remis. Juga tak sabar merebut kuasa supaya lebih cepat dapat menaiki takhta kekuasaan.
Calon Melayu yg tak sabar dipergunakan dan dicucuk hidung pula adalah Naib Pengerusi DAP Johor, Ahmad Ton; Senator Ariffin S.M. Omar; Timbalan Pengerusi DAP Pahang, Tengku Zulpuri Shah Raja Puji; Anggota Jawatankuasa DAP Pulau Pinang, Zulkifli Mohd. Noor; Roseli Abdul Ghani yang akan diletakkan sebagai calon di Negeri Sembilan pada pilihan raya umum ke-13; Pengerusi DAP Cawangan Desa Manjung, Solaiman Op Syed Ibrahim dan Harun Ahmad.
Khabarnya pengumuman (CEC) DAP ditunda kepada esok hari. Kita tungguaje lah apa hasil CEC DAP kali ini , CEC sebelum PRU-13 berlangsung dengan sengitnya pada bila-bila masa sahaja. 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: