.

HARUS BACA !!!!! 25 TAHUN BEJUANG DEMI RAKYAT !!!!

KUALA LUMPUR - Perjuangan tanpa mengenal erti letih , layu dan lusuh didalam diri  Dato' Seri Raja Nong Chik Menteri Wilayah Persekutuan yang telah berjuang selama 25 tahun bagi membela nasib rakyat Lembah Pantai lebih terjamin dan selesa. 

Kerana pembangunan semula Flat 4 Tingkat Kerinchi yang telah lama diperjuangkan oleh Dato’ Raja Nong Chik, sejak dari 25 tahun dahulu, kini hampir tercapai walaupun berdepan pelbagai rintangan.

Rintangan utama yang dihadapi ialah hasutan dari Nurul Izzah. Nurul Izzah berjaya menghasut segelintir penduduk untuk menolak rancangan pembangunan ini walaupun majoriti penduduk sendiri yang mengundi melalui referendum memilih pemaju. Penggunaan referendum untuk memilih pemaju adalah julung kali diadakan di Malaysia dan membuktikan Kerajaan BN prihatin kepada kemahuan rakyat.

Sungguhpun pelbagai tomohan yang diterima oleh Dato'Seri Raja Nong Chik , namun perjuanganya yang ikhlas dan jujur , menjadi peganganya sejak 25 tahun dahulu. Ini adalah contoh yang baik dan wajar menjadi "Roll Modal" kepada pemimpin yang lain. Belum lagi mendapat jawatan sebagai YB Ahli Parlimen pun , Daro'Seri Raja Nong Chik telah pun berjuang demi rakyat Lembah Pantai. 

Usahanya terbalas apabila Pengerusi Persatuan Penduduk Flat 4 tingkat Kampung Kerinchi atau lebih dikenali dengan jolokan nama Pak Aziz mengalirkan air matanya sebagai tanda terima kasih kepada bakal Ahli Parlimen Lembah Pantai itu. Berkat usahanya yang gigih untuk melihat Lembah Pantai maju dan membangun itu telah berhasil dan ramai orang akan menikmati pembangunan yang telah dibawa oleh beliau. 

Pelbagai masalah telah pun diselesaikan oleh Dato' Raja , antaranya adalah masalah kemiskinan , masalah setinggan , masalah bekalan asas infrastruktur dan macam-macam lagi telah pun Dato' Seri Raja Nong Chik selesaikan. Inilah "HERO" dan kepimpinan yang diperlukan oleh rakyat sekitar Lembah Pantai. 

KINI MEREKA SUDAH MAMPU UNTUK MENGUKIRKAN SENYUMAN SEBAGAI TANDA TERIMA KASIH KEPADA BAKAL WAKIL RAKYAT LEMBAH PANTAI.




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: