.

HARUS BACA !!!! MENYERAHKAN SEGALANYA KEPADA PUCUK PIMPINAN !!!!


KU LI - "Segalanya terletak ditangan pucuk pimpinan di Kuala Lumpur , untuk memilih siapa yang harus betanding didalam PRU-13 akan datang di Gua Musang." katanya kepada pemberita didalam sebuah majlis yang meraikan kaum wanita yang berkerja kuat untuk parti. 

Memang benar apa yang di katakan oleh Ku Li kepada pemberita. Ianya harus diambil perhatian oleh setiap wakil rakyat disetiap kawasan tidak mengira DUN mahupun Parlimen. 

Pada Perhimpunan Agung UMNO di Kuala Lumpur baru-baru ini, Presiden UMNO Datuk Seri Najib Tun Razak memberi semangat baharu kepada semua perwakilan untuk menggerakkan jenteranya di semua peringkat.

“Oleh itu, kita di bahagian Gua Musang juga telah bersiap sedia untuk menghadapi PRU-13 pada bila-bila masa termasuk menggerakkan jentera bagi memastikan kerusi BN Parlimen Gua Musang bersama tiga kerusi DUN kekal menang.

“Tidak ada sebab bagi rakyat menolaknya jika kita bekerja kuat untuk memperjuangkan nasib mereka kerana kini terbukti kerajaan BN mampu melakukan segala perubahan bagi faedah semua rakyat di negara ini," katanya.

Katanya, bagi kerusi Parlimen Gua Musang bersama DUN Nenggiri, Paloh dan Galas mungkin tidak menghadapi sebarang masalah mengekalkan kemenangan. BERNAMA 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: