.

HARUS BACA !!!!! SIAPA PR DI SEBALIK POLITIK PEMBANGKANG !!!!


Senator Ezam Mohd Nor secara jujur mengakui walaupun pernah berjawatan Setiausaha Politik kepada bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim, namun tidak mengenali siapakah sebenarnya tokoh idolanya itu kecuali daripada kekaguman daripada aspek penampilan politik yang ditonjolkannya.
“Ada orang tanya, kenapa sekarang baru awak nampak siapa Anwar. Sebelum itu awak Setiausaha Politik dia. Mengapa sebelum itu awak mempertahankan beliau. Apakah sebelum itu awak tak nampak langsung tanda-tanda Anwar ni salah ?
“Jawapan saya, memang saya tak nampak. Saya tak tahu pun. Sebab macam saya sebut tadi, saya Setiausaha Politik beliau. Sebelum itu bekerja di IKD, bersama, membantu beliau, tetapi saya hanya berkhidmat kepadanya sebagai seorang Timbalan perdana Menteri, seorang pemimpin.
“Saya tidak kenal Anwar sebagai seorang suami, seorang ketua keluarga, Anwar secara peribadi. Jadi saya macam yang lain juga rakyat Malaysia, lihat Anwar sebagai tokoh pemimpin yang tentunya hebat, sebagai pemimpin politik Anwar hebat, tetapi bezanya, yang lain lihat dari jauh, saya lihat dari dekat, “katanya dalam wawancara ekslusif dengan Antarapos.

SUMBER : AIDC 

Ezam adalah orang yang secara jelasnya merasakan bahawa , dirinya hanya di-Pergunakan oleh keluarga Anwar Ibrahim sewaktu Anwar dipenjarakan selama 7 tahun. 

Rapatnya Ezam dengan keluarga Anwar Ibrahim sehinggakan Wan Azizah memanggil ibu Ezam sebagai bonda , anak beranak Ezam , Isterinya juga rapat dengan Wan Azizah sepanjang Anwar Dipenjarakan diatas kes Liwatnya.

Pembongkaran siapakah diri anwar ibrahim masih belum didedahkan secara total oleh bloggers-bloggers tanahair . Sedikit demi sedikit latar belakang Anwar and the Family akan dikorek , di bongkarkan dan seterusnya Anwar dan keluarga akan dibogelkan di khalayak ramai rakyat Malaysia. 

teruskan setia bersama :Talkwithhand.blogspot.com



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

Hipokrit. Ni samalah seperti org baru kawin masa elok tu puji bagai bk gila. bila bercerai kutuk bagai nak rak. tak payah nak cerita apa lg org tak pecaya melainkan ezam keluarkan kotak kotak tu. kalau tak diam lebih baik. jgn jadi munafik sudahlah

Talk With Hand said...

mungkin ramai yang tidak mempu utk menerima hakikat sebenar siapakah ANwar dan apakah fungsi sebenar ahli keluarganya yang sibuk2 sangat dalam politik . Nurul Ezzah sendiri pun dipaksa utk menyertai politik .. hahaha TERDESAK agaknya