.

GEMPAR!!!! BOCOR RAHSIA SEBENAR PEMCEROBOHAN LAHAD DATU !!!!



Terkini Lahad Datu , Sabah.

Melalui maklumat daripada salah seorang penceroboh yang ingin menyerah diri kepada pihak berkuasa Malaysia telah menyatakan strategik yang mereka gunakan sehingga tercetusnya insiden peristiwa berdarah di bumi Sabah.

Seperti yang telah dijangkakan adalah penglibatan Anwar Ibrahim adalah sesuatu yang bukan lagi menjadi tanda tanya oleh rakyat Malaysia. Walaupun pelbagai agensi media massa telah mengeluarkan pelbagai cerita tentang DANA asing yang telah menaja puak-puak militan MNLF,namun ianya dapat ditepis oleh pihak PR dengan pelbagai cara asalkan pemimpin kebanggan mereka iaitu Anwar Ibrahim tidak terlibat dengan serangan penceroboh di Lahad Datu SAbah.

Antaranya adalah Kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin PR yang kononya ingin membuktikan bahawa Institusi Keselamatan Negara berada didalam keadaan dan tahap yang lemah dan tidak boleh menjamin keselamatan Malaysia daripada diceroboh. Fakta sebenar yang pernah di keluarkan satu masa dahulu oleh pemimpin-pemimpin PR didalam setiap ceramah mereka.



Anwar Ibrahim bijak mengatur permainan caturnya bagi memastikan dirinya tidak akan ditubuh sebagai "THE THIRD HAND" didalam insiden yang berlaku di Sabah ketika ini. Kenyataan Anwar Ibrahim di dalam gambarnya yang dikeluarkan oleh blogger tanahair berselindungkan dengan bahawa dirinya diminta untuk membuat lawatan ke Filipina dan pada ketika itu Dr.Misuari adalah Gabenor di Mindanou.

Persoalanya sekarang adakah Anwar tidak mengetahui bahawa Misuari adalah ketua Militan terbesar di Filipina? Mengapa pertemuanya dengan misuari adalah sebuah pertemuan yang sulit,jika tidak dengan sesuatu niat dan urusan. Inilah apa yang dimaksudkan oleh TWH bahawa Anwar adalah manusia yang layak digelar sebagai seorang manusia "baling batu sembunyi tangan".

Ditanya lagi kepada sumber maklumat,mengapa Sabah pula yang ingin ditawan oleh Anwar Ibrahim didalam PRU-13 nanti. 

Anwar sememangnya mempunyai agenda tersendiri untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia yang sedia ada. Tidak kira dengan cara apa sekali pun tanpa mengenal cara HALAL atau HARAM.Kerana dendamnya pada Tun Mahathir yang telah menyebabkan dirinya dipenjarakan pada tahun 1998 lalu.Anwar Ibrahim adalah seorang yang licik dan pandai bermain dengan kata-kata.Tidak hairan juga ketika dirinya dipilih untuk menjadi Tim.Perdana Menteri dahulu lagi adalah berdasarkan kepada kepetahanya berkata-kata.

Anwar Ibrahim juga mempunyai hubungan yang rapat dengan beberapa orang Yahudi Amerika.Menyedari akan satu semangat yang dimiliki oleh orang-orang Sulu,sanggup bermatian dan berperang kerana ingin menegakan Islam di sulu, maka gerakan yang digunakan juga tidak ubah seperti permainan politiknya di Malaysia dengan menggunakan sentiamen keagamaan sebagai senjata utamanya. Tidak hairan juga jika Anwar berani mengkafirkan sesama islam dan pelbagai tuduhan KAFIR kepada pemimpin-pemimpin UMNO. 

Suara Misuari masih diguna pakai sekiranya dirinya berdepan dengan ribuan ahli MNLF,erti kata lain Misuari adalah Hero Islam di Wilayah Filipina sehingga tercetusnya satu pemberontakan pada tahun 2001 yang menjadi punca Misuari terpaksa melarikan diri ke Sabah.

Mengapa Sabah tidak dituntut dari dulu lagi,mengapa baru kini ? 

Anwar terpaksa membina rangkaianya secara halus,membawa maksud menggunakan rakyat Sabah Sulu untuk dijadikan sebagai askar MNLF bagi memudahkan segala perancanganya berjalan dengan lancar.Selain dari membawa masuk militan MNLF dari filipina dengan cara haram,Setelah mendapati kekuatan yang ada mampu untuk melumpuhan pengaruh politik UMNO di Sabah maka Anwar mengatur lagi langkah untuk membina rangkaian Tentera Sulu di Sabah secara diam-diam.Apabila semunya telah cukup dan betul-betul kuat,barulah serangan pencerobohan bermula.

PS: Ikuti pendedahan ini lagi nanti ... korang nak kondem apa korang kondem la ... jika kebenaran terpacul kini, siapa yang nak mengakukan ... 

Fikir-fikirkan .. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

Anonymous said...

bodohnya orang yang membuat article ini :) maaf .

Anonymous said...

Lagi bodoh org yg xpecaya,lgikn dh terang nk besuluh...TIBAI tolak individu bernama anwar ibrahim / CIBAI......

Anonymous said...

Hi there, of course this paragraph is actually nice and I have learned
lot of things from it regarding blogging. thanks.

Also visit my blog post community.onesourcejewelrysupply.com

Anonymous said...

It's awesome to pay a quick visit this site and reading the views of all mates regarding this paragraph, while I am also keen of getting knowledge.

Also visit my webpage; vertical jump workouts