.

GEMPAR !!!!! LAHAD DATU, BELUM TENANG> FASA DUA DI SAMPORNA !!!!

Selepas kejayaan Anwar Ibrahim merancang insiden Lahad Datu bersama Nur Misuari, kini jentera psywar PKR masuk fasa kedua.

Kini geng-geng PKR Sabah telah mula menghasut orang-orang Sulu dan Bajau untuk bangun menggulingkan Kerajaan dalam PRU akan datang.




Jmlah stnik bajau kin adalah 14% dari pada jumlah keseluruhan rakyat Negeri Sabah. In adalah satu jumlah yang tinggi serta pengundi dari kaum Bajau adalah pengundi yang sokong kepada kerajaan Barisan Nasional (BN).

Mesej hasutan seperti yang telah di print screen diatas,mampu mengubah persepsi rakyat Sabah untuk tidak menyokong kerajaan Malaysia didalam PRU-13 akan datang.Maka secara tidak langsung tahap sokongan UMNO dan BN di Sabah boleh berkurangan dengan mendadak.

TERKINI !!! proksi Anwar Ibrahim iaitu Misuari pula telah pun meningkatkan tindakan tentera MNLF di Semporna. Ini adalah bertujuan untuk meneruskan serangan pemberontak Sulu ke Negeri Sabah. 

.
Dikhabarkan ada kawasan sudah kedengaran insiden tembak menembak siang tadi di sekitar samporna.Untuk makluman pembaca, Sultan Sulu tidak mempunyai tentera. 'Tentera' yang menyerang Lahad Datu adalah milik MNLF yang dipimpin Nur Misuari. Anwar Ibrahim mahupun Hishamudin Rais tidak kisah jika Malaysia menjadi seperti Arab Spring yang boleh menyebabkan pertumpahan darah dan kematian. Bagi mereka, kuasa adalah segalanya.








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

Anonymous said...

bukankah awal awal lagi pr suruh serang. polis hanya serang selapas diserang. dah fanatik bodh tu bodoh juga

Anonymous said...

hoi anymous bangsat.
hanya lahanat macam hang yg dok pakai cakap pengkhianat cam tu. bodoh campur bebal

Anonymous said...

WOI BANGSAT....... INI ISU KESELAMATAN PUKIMAK KO........ BUKAN MAIN2........ BARUA KO.........MANA PERGI ORANG2 PKR YANG MANIFESTO UNTUK AGAMA, BANGSA DAN TANAH AIR??????? LANCAU KO.......... NAK MAIN POLITIK MESTI KENE ADE ORANG MATI KE? BABI KO......... KO MEMANG PENYOKONG TEGAR SI BANGSAT ANWAR NI...... KE KO DAH TAHAP MINUM AIR KAKI ANWAR SAMPAI KO DAH LUPA TENTANG ISU KESELAMATAN?

Anonymous said...

Mana-mana warganegara yang sudah tak sayangkan negara, sila mohon lucut kewarganegaraan. Jangan menjadi penderhaka kepada negara, ingat perlembagaan, tak nak ikut, cari negara lain yang tak ade perlembagaan. Dayus. Ingat kematian bukan segalanga, ALLAH maha kuasa, Kami doakan anda petualang negara akan hancur bagaiman tentera Abrahan dihancurkankan oleh burung-burung ababil, hanya insan yang kerdil.