.

GEMPAR !!!! PENDEDAHAN PERANCANGAN SEBENAR LAHAD DATU DISERANG !!!!


Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar mengesahkan jumlah pengganas Sulu yang terbunuh dalam Op Daulat sehingga kini ialah seramai 52 orang.
Menerusi sidang media pada petang Khamis, Ismail berkata anggota keselamatam berjaya menembak mati seramai 31 lagi pengganas bersenjata dalam operasi mopping-up yang dijalankan pada Khamis.
Menurut Ismail, kesemua 52 musuh yang mati itu adalah termasuk sejak pertempuran pertama setelah pasukan keselamatan Malaysia diserang hendap Jumaat minggu lalu di Kampung Tanduo di sini.
Antara yang terbunuh ialah pemimpin pengganas yang berpangkat jeneral namun belum dipastikan sama ada mangsa ialah adik kepada Sultan Sulu iaitu Raja Muda Agbimuddin Kiram yang mengetuai kumpulan itu menceroboh Sabah.
MENGAPA LAHAD DATU ???
Kebijaksanaan Anwar Ibrahim,menyusun atur gerak langkah untuk memenangi PRU-13 amatlah licik. Walau bagai manapun,Rakyat Malaysia dan pemimpinnya Dato'Seri Najib tidaklah selemah yang PR sangkakan. 
Anwar memilih Lahad Datu dan beberapa daerah lain iaitu Kunak ,Semporna dan Sandakan adalah bersebab. Menurut faktor sejarah Sabah,sebahagian rakyat Sabah adalah migrasi dari filipina dan sebahagian Sulu.
Apabila kejadian seperti ini terjadi,tidak boleh tidak,terdapat hubungan kekeluargaan diantara pemberontak Sulu dengan Rakyat Malaysia di Sabah.Maka Anwar menggunakan peluang ini,bagi mengaburi mata rakyat seluruh Malaysia untuk menyembunyikan bahawa puak-puak militan MNLF yang dipimpin oleh Dr.Misuari sudah pun berada di dalam Negeri Sabah sejak Anwar berada di kerusi no.2 negara lagi. Maka tidak hairanlah beberapa pemimpin dari Filipina yang mempunyai haluan kiri menyokong tindakan anwar ibrahim.
Ini juga adalah sebb mengapa Perdana Menteri menolak ajakan Sulu untuk mengadakan GENCATAN SENJATA pada siang tadi.
Semperna Negara akan menghadapi PRU-13 tidak lama lagi,ini lah peluang terbaik yang Anwar ada untuk mempergunakan semua strategi yang telah disusun atur olehnya bagi memenuhi hasrat dan cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.
Apakah Yang Telah Dijanjikan Oleh Anwar kepada Sulu.
Seperti yang kita telah sediamaklum bahawa Sulu tidak diiktiraf sebagai sebuah State mahupun Negara. Kerana ingin memenuhi apa impian Sulu,maka Anwar Ibrahim telah menjanjikan sebahagian daripada Sabah akan dikembalikan kepada Sulu sekiranya Anwar menang didalam PRU-13 nanti. Mendengarkan kepada apa yang telah dijanjikan oleh ANwar Ibrahim kepada Sulu, Maka persetujuan dibuat bersama puak militan MNLF yang dipimpin oleh Misuari.
Ketika Anwar adalah seorang Timbalan Perdana Menteri Malaysia, agak mustahil Anwar tidak mengetahui bahawa Misuari sedang diburu oleh filipina.Persoalan yang ingin TWH tanya kepada Anwar Ibrahim, Macam mana seorang penjenayah Militan boleh berada didalam Malaysia pada ketika Anwar masih berada di kerusi no.2 Negara? Jika tidak kerana hubungan baik dan terancang,agak mustahil Anwar Ibrahim tidak mengetahuinya. Sehingglah wujudnya puak Militan MNLF di Sabah yang mana ahlinya adalah RAKYAT MALAYSIA , "SULU SABAH".
Secara jelasnya,kawalan keselamatan di Sempadan Antarabangsa Malaysia-Filipina bukan mudah untuk dimasuki dan dicerobohi, BUKTINYA adalah diakui sendiri oleh Filipina yang telah mencuba sebanyak 4 kali untuk menembusi sempadan Antarabangsa Malaysia - Filipina.
Segala hubungan sulit antara Anwar Ibrahim bersama-sama puak-puak militan telah diketahui dan terbukti. Sila rujuk artikel TalkWithhand. Anwar sememangnya adalah "THE THIRD HAND" didalam kes Serangan militan terhadap Ladah Datu.Serangan yang telah dirancang bertahun-tahun lamanya sejak dari Anwar Ibrahim menjadi Tim.Perdana Menteri lagi. Demi mengaburi mata seluruh rakyat Malaysia dan barisan pemimpin-pemimpin Negara,Anwar menggunakan peluang yang ada untuk memastikan bahawa dirinya tidak akan di pandang sebagai traitor kepada Malaysia. 
Anwar juga adalah seorang yang terdesak ketika ini.Kerana,isterinya Wan Azizah yang dikhabarkan tidak akan bertanding didalam PRU-13 akan datang telah pun mula bersuara dengan menyatakan hasratnya untuk bertanding didalam PRU-13 akan datang.Sebagai seorang leader kepada PKR,logiknya Wan Azizah perlu ada parlimen yang dirinya adalah wakil rakyat dan ada sokongan Rakyat. Maka Wan Azizah mendesak Anwar Ibrahim agar namanya turut disenaraikan diantara Winnable candidate PKR yang akan dipertaruhkan didalam PRU-13 nanti.Anwar juga turut menyedari bahawa dirinya kini sudah mula ditolak oleh pengundi di permatang pauh. Maka ada kemungkinan Wan Azizah adalah calon bagi PRU-13 di Permatang Pauh nanti.Nurul Izzah akan kekal bertanding di Lembah Pantai ATAU PUN di kawasan yang selamat iaitu Titiwangsa. Manakala Anwar pula akan bertanding di Sabah ini adalah perjanjian antara Anwar dan Misuari.

PS: RISIKAN DAN PENDEDAHAN AKAN TERUS TERLAKAR DI LAMAN TALKWITHHAND .... teruskan menjadi pembaca di sini ... InsyAllah ..segalanya pastikan terjawab .... 

  


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment