.

GEMPAR !!!! PENGAKUAN NIK AZIZ: PAS AKAN TERUS BERJUANG BERSAMA DAP

Secara jelasnya seperti yang kita sedia maklum bahawa DAP adalah sebuah parti anti Melayu dan Islam di Malaysia. Tetapi mengapa pemimpin Parti PAS tidak menyedari bahawa diri mereka sedang dikhianati dalam keadaan sedar dan celik. 

Nik Abdul Aziz juga menegaskan DAP adalah ‘kawan’ yang perlu disantuni Pas bertujuan memperbetulkan dan memberi nasihat kepada kelompok itu.
Dalam masa yang sama beliau berkata, Umno sering menuduh DAP jahat, tetapi, sebenarnya parti orang Melayu itu sendiri yang lebih jahat kerana dakwanya mengambil pendekatan berteraskan kebangsaan tetapi menolak Islam.
Dalam pada itu, beliau turut mengecam Mufti Perak, Tan Sri Harussani dalam sebuah akhbar yang menyatakan sikap Pas lebih teruk daripada kafir, baru-baru ini.
Nik Abdul Aziz seterusnya mengelar mufti berkenaan sebagai ‘mufta’ iaitu orang yang tidak pandai yang perlu diberi petua oleh orang lain selain turut melabel Harussani sebagai mabuk dan tidak sedar diri kerana didakwa membuat kritikan tanpa rujukan kedua-dua pihak.
Dalam hal usahasama atau kerjasama politik PAS dan DAP ini melalui konsep Tahluf Siasi antara pemimpin parti pembangkang, jelas memlihat bahawa PAS menyokong secara tegas penggunaan kalimah Allah di dalam kitab bible versi bahasa melayu. 
Usaha untuk mengelirukan rakyat adalah, apabila desakan tersebut disokong ,kemudian dibangkang semula oleh sesama mereka,dalam pada masa yang sama juga PKR juga turut berusaga perkara yang sama dengan menyokong DAP didalam desakam tersebut.
Apabila krisis ciptaan mereka ini berjaya diberi perhatian oleh kerajaan,maka dengan harapan bahawa kerajaan akan meluluskan pernggunaan kalimah Allah tersebut dicetak di dalam bible versi bahasa melayu seperti mana yang mereka tuntut.Mengetahui akan kelulusan hanya akan dikeluarkan oleh agensi kerajaan,maka mereka juga turut akan mendedak kerajaan untuk membrikan kelulusan tersebut kpd mereka. 
Atas sebb inilah mereka menyatakan bahawa kerajaan kejam dan tidak adil. Secara tidak langsung mereka juga menuduh kerajaan UMNO menolak ISLAM secara total. kita lihat siapa yang TOLAK ISLAM sekarang? Bersekongkol dengan parti yang Anti-islam dan Melayu itu pula bagaimana penilaianya? Malah sanjugi dan santuni pulak parti politik yang JELAS MENOLAK ISLAM dan Anti-Melayu. 

fikir-fikirkan .. dimana ISLAMNYA PAS .... atas tiket apa DAP perlu di SANTUNI ... 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment