.

HARUS BACA !!!!! JAMALUL KIRAM III DISANGKAL POLIS !!!


Usaha demi usaha Sultan Jamalul Kiram III untuk megaburi mata pihak pasukan keselamatan negara daripadaturus memburu Agbimuddin dengan menyatakan bahawa, Agbimuddin telah pun berjaya menyeberangi sempadan antarabangsa dan selamat sampai di Filipina. 

Namun usaha tersebut disangkal oleh Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib. Ini adalah kerana pihaknya yakin  bahawa Agbimuddin masih berada didalam negara kerana tiada bukti yang kukuh menunjukan bahawa Agbimuddin telh keluar daripada Sabah dan kini berada di Filipina. 

Operasi "Mopping-out" ini masih lagi diteruskan bagi mengesan Agbimuddin yang dipercayaai masih lagi berada di sekitar kawasan Lahad Datu , Samporna dan beberapa daerah yang lain khususnya kawasan Tanjung Batu. 

Sementara itu ,pada jam 6.30 pagi tasi seorang lain berjaya ditahan dipercyai adalah salah seorang pengceroboh serta di dsyaki sebagai tali barut kepada kumpulan penceroboh .

SUMBER : EHSAN PDRM dan AWANI NEWS  



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment