.

MUST READ !!!!! BEHIND THE ENERMY LINE !!!!


KONSPIRASI !!!!!! KONSPIRASI !!!!! DISEBALIK PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!!

Sudah masuk tiga minggu kes konspirasi pencerobohan Lahad Datu terjadi sehingga kini sudah pun masuk ke angka 8 orang anggota keselamatan negara gugur tekorban kerana menjalankan tugas demi menjamin keselamatan negara adalah terkawal dan selamat.

Sejak dari awal isu pencerobohan ladah datu ini tercetus beberapa minggu lalu,tidak ada mana-mana pihak pun yang menytakan bahawa Anwar adalah org yang mendalangi pencerobohan tersebut. Secara tiba-tiba Anwar pula yang melenting apabila gambar pertemuan diantara dirinya dengan Nur Misuari dijumpai. 


Dalam pada masa yang sama juga Anwar menafikan pertemuan tersebut adalah membincangkan strategi konspirasi bagi menjatuhkan Malaysia dengan membangkitkan isu Sabah adalah milik Sulu. kekecohan timbul apabila terlapornya seramai 130 orang pemberontak sulu yang mengaku diri mereka adalah Tentera Sultan Sulu memasuki Lahad Datu dengan niat untuk menyerang dan menimbilkan suasana huru-hara untuk mendesak kerajaan Malaysia agar menyerahkan Sabah kepada Sulu kembali. 

Berita risikan yang diterima oleh TWH,menurut laporan yang ditulis oleh Manila news pada minggu lalu,terdapat beberapa orang Ahli Pakatan Rakyat bertemu dengan Sultan Sulu pada 4 bulan lepas.Ahli Pakatan rakyat yang dikatakan rapat dengan Anwar Ibrahim itu turut tidak diceritakan didalam laporan tersebut.Tetapi seolah-olah ada pertanda yang ditunjukkan. Mungkinkah Sivarasa, Tian Chua atau pun Jeffry Kitingan adik kepada Pairin Kitingan.

ini kerana mereka beempat dikatakan pergi ke sulu untuk bertemu dengan Sultan Sulu untuk merancang peristiwa berdarah ini. Dengan membawa janji-janji Anwar ibrahim sebagai orang yang sangat berpengaruh didalam PR, mereka menjanjikan tanah kepada Sulu dan beberapa lagi janji-janji yg dibuat sehingga menyebabkan tentera pemberontak mempercayainya dan terus melakukan dan melaksanakan setiap agenda yang telah pun disusun oleh Pakatan Rakyat. 

Perkara ini semakin jelas terbukti apabila Anwar cuba memberikan HINT kepada audien yang hadir pada ceramahnya.lihat Video ini:

Sekarang terbongkar lah sudah siapakah DALANG JALANG disebalik pencerobohan ini sehingga melibatkan 8 nyawa petugas keselamatan negara.Antara tujuan lain adalah untuk mencabar agensi keselamatan Negara yang selama hari ini mejadi perbualan bibir Anwar dimerata-rata tempat Anwar turun untuk memberikan ceramahnya. 

Dengan bermodalkan janji-janji manis kepada Sultan Sulu,konspirasi mereka menjadi kini.Kepuasan hati Anwar Ibrahim apabila berita yang diterima olehnya adalah 8 orang terkorban sepanjang pertempuran yang berlaku bermula pada hari jumaat sehinggalah kepada serangan di Samporna pada jam 7.30 mlm di Kampung Simunul.

Apa yang menajdi kehairanan ramai pihak apabila selepas serangan berlaku di Lahad Datu dan Samporna,tidak ada satu pun pemimpin dari Pakatan Rakyat tampil dengan ucapan takziah kepada semua keluar yang kehilangan orang tersayang. Malah dikutuk keras oleh pemimpin DAP selama 2 hari berturut-turut melalui laman sosial twitter,seolah-olah sedang berseronok dengan serangan yang dibuat oleh Pemberontak Sulu. 



  




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: