.

TERKINI !!!! ANGKATAN TENTERA SIAP UNTUK MENGGEMPUR BEBERAPA LOKASI PEMBERONTAK DI SABAH !!!!

RAJEMEN ASKAR BERSATU MELAYU TIBA DI SABAH.

Menurut sumber berita,  kawasan yang menjadi fokus utama serangan adalah Kampung Tanduo, Lahad Datu di mana ketua penceroboh, Raja Muda Azzumudie iaitu adik kepada Sultan Sulu, Sultan Jamalul Kiram III bersama lebih 100 pengikutnya berkubu.

Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd. Zain berkata, pihaknya juga sentiasa bersedia dan mampu berhadapan dengan apa sahaja situasi yang akan berlaku pada bila-bila masa

Pasukan keselamatan yang terdiri daripada pasukan tentera dan polis mempunyai perancangan dan strategi mantap serta mampu menangani isu pencerobohan di Kampung Tanduo di sini yang telah berlarutan selama 19 hari.

Angkatan Tentera Malaysia  dijangka melancarkan serangan besar-besaran dalam masa 24 jam bagi menamatkan pencerobohan tentera Kesultanan Sulu di beberapa daerah di Sabah. 2 Batalion tentera kelmarin sudah tiba di Lahad Datu bagi membuat serangan balas terhadap pengganas tentera Sulu .

Walau bagaimanapun, menurut beliau, pihaknya juga sentiasa berwaspada dan tidak memandang rendah pasukan penceroboh yang dilihat mempunyai pengalaman bertempur selain taktik serangan gerila yang baik.
“Kita mempunyai rancangan dan kita tidak boleh terus masuk tetapi apa yang penting kita telah mengepung dan mereka sentiasa dalam perhatian kita.
 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 comments:

Anonymous said...

Good luck askar n pdrm.allah sentiasa dengan kalian.aminnn...ya allah kau hapuskanlah penceroboh jahanam tu..

Anonymous said...

Ya allah kau jahanamkan anuar tu

Anonymous said...

Demi Allah...Ini semua adalah konspirasi terancang Yahudi dan Kristian yang ingin melihat kita umat Islam di Malaysia berpecah belah.. Kita saling salah menyalah dan tuding menuding tanpa menyedari ada pihak yang sedang ketawa dalam negara kita sendiri melihat kita bertelagah sebagai umat Islam.

Talk With Hand said...

kalau tak ada yang campur tangan .. mcm mana sesame islam boleh berperang begini. ??

saysloo said...

visit our website pop over here see this www.dolabuy.ru this post Balenciaga Dolabuy

phynel said...

best replica designer k37 c0n12y1w11 replica bags china p98 e1p95d5u71 high replica bags i92 c4k43l2b72