.

TERKINI !!! GEMPAR !!!! TIME TO U-TURN !!!


Kecewa Anwar ubah pendirian...Inilah Dikatakan Putar Belitnya Sangat Hebat

KUANTAN 14 Mac - Pendirian Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berubah-ubah dalam isu Lynas Corporation Sdn. Bhd. di sini menimbulkan 'ketak
utan' dalam kalangan pihak yang menentang kewujudan kilang nadir bumi tersebut.

Ahli Jawatankuasa Himpunan Hijau, Clement Chin yang kecewa dengan perkara itu berkata, apa yang diungkapkan oleh Anwar sebelum ini seharusnya disusuli dengan tindakan dan benar-benar mencerminkan apa yang dijanjikan.

"Anwar sebelum ini bersama dengan kita menentang Lynas dan dalam manifesto pembangkang juga menyebut akan menutup kilang itu jika mereka menang pilihan raya umum akan datang.

"Begitu juga dengan Pengerusi Himpunan Hijau, Wong Tuck yang sebelum ini pernah membuat kenyataan untuk membakar Lynas, tetapi kini dia sama dengan Anwar yang bersedia menyokong kilang itu pula. Ini yang saya takut, sekejap tidak sokong, sekejap sokong," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.


SUMBER : FB

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: