.

BREAKING NEWS!!!!! GAGAL MENDAPATKAN SOKONGAN RAKYAT DI PERAK !!!!


SAHIH lah kini kenapa Anwar sibuk-sibuk sebelum ini menyatakan bahawa akan bertanding di Ipoh Perak hanyalah retokrikanya serta mainan politiknya yang gemar untuk mendapatkan sokongan terlebih dahulu serta gagal melihat perpecahan Melayu di Perak.

Kini sah lah sudah apabila SPR mengumumkan bahawa Anwar Ibrahim akan bertanding ke Parlimennya N44 Permatang Pauh yang mana akan menyaksikan pertambungaan 3 pejuru bila mana Dr.Mazlan dari BN telah pun menghantar borang pencalonannya bersama-sama dengan seorang lagi calon bebas iaitu Abdullah Zawawi pagi tadi.

Kini persoalan terjawaplah sudah bahwa Anwar Ibrahim TAKUT untk bertanding di luar dari kawasan yang menjadi kemenanganya pada PRU-12 lalu. 

Secara jelasnya cara Anwar Ibrahim bagi memastikan dirinya mendapat sokongan atau tidak di satu-satu kawasan adalah dengn melihat perpecahan yang ketara orang-orang Melayu. Apabila melihat perpecahan tersebut berlaku didahapan matanya,maka Anwar Ibrahim akan memberikan perhatianya kerana disana pasti akan ada sokonganbuat dirinya. 

Inilah yang berlaku di Ipoh Perak , Anwar Ibrahim yang pada sebelum ini menyatakka bahawa dirinya akan bertanding di Perak gagal melihat perpecahan dan kurangnya sokongan rakyat Perak terhadap setiap cermahnya yang kerap dibat di Kawasan tersebut. Rakyat semakin bijak untuk memilih kerajaan yang bakal meneraju negara dengan cara yang jauh lebih baik dari apa yang Pakatan Rakyat rancangkan.


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: