.

GEMPAR !!!!! TENYATA SESAT DENGAN BUKTI !!! PAKATAN RAKYAT GUNAKAN BOMOH UNTUK MENANG PRU-13 !!!!


NAUZUBILLAH !!!!! KESESATAN APA INI !!!
CARA NAK MENANG PRU-13 DENGAN MENGGUNAKAN KHIDMAT BOMOH !!!!

APA INI SEMUA !!!!! 
SUDAH DIKAFIRKAN SESAMA ISLAM 
SUDAH DI SESATKAN SESAMA ISLAM 
SUDAH DIKATAKAN SESAT SESAMA ISLAM 

APA LAGI INI !!!!!

BOMOH PULAK !!! FIRASAT APA !!! HIJAB MANA YANG DIGUNAKAN BOMH UTK MENNYINGKAP RAHSIA ALLAH !!!!! RAHSIA KETENTUAN ALLAH !!! HIJAB YANG MANA ????



SUMBER :FB
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

wahai saudara/i sekalian siapa jadi pm itu tak penting ape yang penting ialah iman atau kata lain nya percaya.kita beriman kepada Allah bermakna kita percaya kepada kekuasaannya.Allah mempunyai kuasa memilih siapa yang ingin di pilihnya untuk menjadi pemimpin.ini semua hanyalah ujian untuk kita semua.dalam hadis ada menyatakan jangan sangka kamu telah beriman sedangkan kamu belum di uji.ini semua ujian untuk kita.sebagai orang islam kita perlu taat kepada pemimpin selagi mana pemimpin tersebut tidak melakukan kezaliman yang jelas kepada kita dan agama.senjata paling kuat yang kita orang islam miliki ialah doa.hanya doa yang mampu mengubah segalanya.setiap dari kita pasti akan diuji oleh Allah swt.cuma caranya berbeza.