.

HARUS BACA !!!!!! GAY DITAWAR MENGAJAR DI BEBERAPA UNIVERSITI ANTARABANGSA !!!!!


Ini lah dia cakap atau omong kosong seorang pemimpin Pakatan Haram Jadah yang mempunyai sifat rasis yang tinggi dalam dirinya. Bercakap depan generasi muda untuk berundur sekiranya PRU-13 tidak memeihak kepada Pakatan Rakyat. 

Boleh pecaya ke apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim , dalam pada PRU-13 menuju kemuncaknya pada 5 mei 2013 lalu, Sinar pernah melaporkan bahawa Anwar tidak mahu kerusi PM . Malah Anwar Ibrahim sendiri pernah menyatakan untuk tidak betanding di kerusi yang disandangnya iaitu di Permatang Pauh , dan memilih Ipoh Timur untuk menjadi lokasi kawasan yang Anwar yakin boleh menang besar , tapi last minit berpatah balik untuk bertanding di Permatang pauh yang dah memang mempunyai udi Melayu PEKAK . 

Sekarang PR dah jelas KALAH utk merampas kerusi 2/3 dalam pru-13 kali ini. Talkwithhand nak tengok betul atau tidak apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim dalam wawancaranya bersama golongan muda yang menyokong di penjahanam ni.

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: