.

HARUS BACA !!!!!!! KEADAAN SEBENAR PASCA PRU-13 ANTARA DUA DARJAT !!!!!


Cuba anda semua lihat rajah diatas , apa agaknya fahaman anda tentang rajah diatas ? 

Secara jelasnya adalah Barisan Nasional yang mempunyai ramai pemimpin islam dan melayu selepas PRU-13 tamat dengan jayanya. 

FAKTA yang menarik disebalik keegoaan pakatan bermegah dengan undi popular yang dirai PR. Statistik yang membuka mata semua pihak.

Jika kita lihat dari fakta yang dibawa PR kini jelasnya adalah DAP telah menang 36 kerusi jika dibangdingkan dengan PKR dan PAS yang masing-masing hanya menang PKR 24 kerusi manakala PAS pula ada 20 kerusi.

Mengikut dari angka yang dimenangi oleh DAP secara jelasnya DAP adalah kini ketua pembangkang dalam PR. Ini membawa makna Melayu PAS dan melayu PKR kini bertuankan DAP yang telah menang 36 kerusi. 

Persoalannya kini adalah , adakah Anwar Ibrahim akan turun pangkat sama seperti Azmin Ali  ataupun Anwar Ibrhaim akan terus diangkat sebagai ketua pembangkang yang bijak bermain politik antara PAS dan DAP. 








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: