.

HARUS BACA !!!!! LAGI PENDEDAHAN WANG ASING BANTU PAKATANRAKYAT !!!!!


INI KALI LAH !!!!!!! 


Pembuktian bahawa Pakatan Rakyat sedang dibantu oleh sebuah dana asing iaitu National Endowment for Democracy (NED) yang dikeluarkan secara terus begi membantu ketua pakatan pembangkang yang kononya berjuang untuk mengekalkan cara demokrasi di Malaysia .

Perjuangan pakatan pembangkang yang tidak demokrasi menyebabkan big bos yang menyalurkan dana tersebut bagi membantu Anwar Ibrahim and the geng mengamuk setelah Anwar Ibrahim Gagal didalam Pilihanraya Umum Kali Ke-13 baru-baru ini. Tarikh 5 mei 2013 menyaksikan pertempuran antara dua rejim bersatu iaitu UMNO (BN) dan juga PAKATAN RAKYAT.

talkwithhand pernah membuat pendedahan mengenai demokrasi yang diamalkan oleh Anwar Ibrahim yang didedahkan oleh salah seorang pengikut setianya iaitu Chegubard. Sila baca disini .. 

Pendedahan ini sudah cukup untuk menyokong apa yang telah dilaporan oleh media luar berkenaan dengan dana yang telah disalurkan kepada Pakatan Rakyat melalui NED. 

Renung-renungkan ... wahai anak muda generasi baru ... generasi penyambung perjuangan MELAYU dan ISLAM ... 






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment