.

HARUS BACA !!!!! PAKATAN CUBA MELIBATKAN CAMPUR TANGAN ASING BAGI MENYIASAT GERAK KERJA SPR SEWAKTU PRU013 BERLANGSUNG !!!!


HASUTAN !!!!!!!

Beginilah nasib PR apabila setiap kali kalah didalam PRU di Malaysia , pasti akan ada hasutan dari mana-mana pihak atau NGO yang bernaung dibawah parti politik pembangkang. 

DIkahabarkan oleh laman tersebut bahawa "Spekulasi 600,000" yanag membawa maksud bahawa 600,000 ribu undi yang di syaki datangnya dari sumber yang tidak diketahui sehinggakan PRU-13 kali ini diliaht seperti tidak telus dan tidak seperti yang dijangkakan. 

Dilaman tersebut juga mereka merayu agar PRU-13 kali ini di siasat oleh majlis-majlis tertentu peringkat antarabangsa antaranya adalah PBB dan sebagainya . 

Ini jelas menunjukan bahawa gerak kerja PR yang masih lagi tidak mampu untuk menerima kekalahan didalam PRU-13. Sengaja ingin melibatkan kuasa asing agar Malaysia menajadi lebih huru-hara pada masa akan datang . Dalam pada masa yang sama pulak .. tarikh berdarah 13 Mei akan menjelma tiba. 

Malali sumber yang TWH terima , pad atarikh tersebut pasti akan ada perkara yag tidak diingi akan berlaku. Kita tunggu dan lihat sahaja la .. nanti .. 

https://www.change.org/petitions/united-nation-voting-fraud-in-the-malaysian-ge13-calls-for-world-invigilation#share


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: