.

HARUS BACA !!!!!! RADAR RAJA BOMOH TERSILAP KESAN !!!!!


Raja Bomoh "Tampar Macam Buaya " 

Raja Bomoh Malaysia dimanakah sebenarnya pesawat  MH370 yang telah dilaporkan hilang dari radar ketika di dalam penerbanganya menuju ke Beijing,China.

Kenyataan awal Raja Bomoh melalui sumber ritual teropong ajaibnya.

 "Pesawat tidak hilang ,dan tidak terhempas atau dirampas oleh mana-mana pihak pengganas. Tetapi pesawat berada di alam Ghaib, alam yang tidak mungkin dilihat oleh manusia biasa dengan mata kasar mahupun radar canggih".

Dia berkata begitu ketika melakukan upacara ritualnya di KLIA dan juga di salah sebuah restoran citarasa Indonesia di Kampung Bharu. 

" pesawat berada terapung diawangan diantara sempadan tiga daerah  iaitu, Melaka ,Pualau kapas dan Laut. Tetapi pesawat berada di awam yang diselindung didalam Alam Ghaib".


Acara ritual yang telah dilakukan oleh Raja Bomoh yang didalam usahanya mencari pesawat yang Hilang MH370 yang dilaporkan hilang pada 08 Mac 2014 lalu.

Hari ini Suara.Tv sempat merakamkan aktiviti ritual seterusnya oleh Raja Bomoh didalam usahanya mencari Pesawat MH370 SEJURUS menerima berita yang telah diumumkan oleh Dato Seri Najib yang menyatakan bahawa data setelit menunjukan kesan pesawat MH370 berakhir di lautan Hindi.

Nampak gayanya rada Bomoh Tampar Buaya ni sudah silap baca dimana sebenarny pesawat yang hilang sejak 22 hari yang lalu.

"Dalam 2 ke 2 lagi InsyAllah saya akan cuba menemukan pesawat tersebut".Katanya ketika melakukan ritual di Kampung Bahru.

tetapi selepas berbelas hari usaha itu menunjukan KEGAGALAN.

sila lihat video yang sempat dirakamkan oleh Suara.Tv. jelas menunjukan bahawa radar Raja Bomoh tersilap baca data. Awal kenyataanya kapal terbang yang membawa 227 penumpang tersebut berada tergantung dilangit, tiba-tiba ritual seterusnya Raja Bomoh teropong ke dalam Air laut.

$%%^#%$%^

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: