.

INFO SAR MH370 !!!!! MISI MENCARI DITERUSKAN !!!!


HARI KETUJUH PENCARIAN MH 370

Kritikan demi kritikan yang berali arus terhadap syarikat penerbangan Nasional (MAS) kini sudah masuk hari ketujuh pencarian MH370 yang dilaporkan hilang sejak 8 mac 2014 pada sabtu lalu.

Pesawat Boeing 777-200ER yang sedang dalam penerbangan ke Beijing dengan 227 penumpang dan 12 anak kapal hilang daripada imbasan radar, kira-kira sejam setelah berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada 12.41 pagi Sabtu.

Pesawat itu sepatutnya mendarat di Beijing pada 6.30 pagi hari yang sama.

Namun yang pastinya sehingga ke hari ini semakin ramai yang ingin menghulurkan bantuan kepada kerajaan Malaysia untuk terus bersama mencari jawapan misteri hilangnya pesawat janggih MH370 milik Malaysia Air Lines (MAS).

Ada yang menyatakan bahawa pesawt tersebut telah dirampas oleh puak pengganas , ada pula yang tegak berpendirian bahawa pesawat yang dilaporkan hilang tersbut jatuh terhempas di lautan

Namun demikian jawapan yang pasti masih belum dapat ditemui walaupun pelbagai usaha dengan menggunakan kecanggihan teknologi digunakan dengan maksimunya. 

berikut adalah senarai bantuan yang telah diterima oleh Malaysia sepanjang misi mencari bangkai pesawat tersebut yang telah dilaporkan hilang pada 8 mas yang lalu. 







Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: