.

HARUS BACA !!!!! PAS MENGAKU HUDUD GAGAL DILAKSANA !!!!





PAS Sudah Mengaku Tak Mampu Laksana HUDUD di Kelantan, Khalid Samad Suruh Laksana Di Terangganu Dulu???...

HUDUD jika benar UMNO ikhlas, mulakan di Terengganu!

Apa yang sebenarnya cuba diperkatakan oleh PAS Shah Alam ini jelas memperlihatkan kebodohannya dan kebodohan PAS itu sekali.

Apabila Kerajaan Pusat sedia memberi komitmen membantu Kelantan ke arah perlaksanaan Enakmen Jenayah Syariah II Kelantan 1993 yang diluluskan negeri itu secara tiba-tiba mereka menolak pula kepada negeri Teranganu.

Bukankah selama ini Kelantan yang beria-ia sampai ada yang mati Syahid (kononnya) untuk melaksanakan HUDUD ini tapi mengapa kali ini mereka tidak berani? Mana Nik Aziz?

Apa yang berlaku ini jelas menunjukkan selama ini rupanya penganut Agama PAS telah diperbodohkan dengan perkataan HUDUD padahal mereka sebenarnya langsung tidak berani melaksanakannya selain tidak lebih daripada mengambil kesempatan menjadikan penganut Agama PAS sebagai alat untuk mereka terus berkuasa dan mengumpul harta.

Habislah sudah episod HUDUD ini... Kelantan tidak mampu melaksanakannya selain dariapda hanya bercakap dan memperbodohkan penganut ajaran agamanya.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: