.

UPDATE !!! GAMBAR SEKITAR MAJLIS KEMANGKATAN ALMARHUM SULTAN PERAK !!!


 AL-FATIHAH


Berikut adalah gambar yang sempat dikongsikan oleh sahabat blogger TWH sepanjang menghadiri majlis kemangkatan Almarhum Sultan Azlan Muhibbudin Shah di Istana Iskandariah Kuala Kangsar Perak.

Jenazah Almarhum Paduka Seri Sultan Azlan Muhibbudin Shah di pembaringan terakhir sebelum disemadikan dimakan raja bersebelahan dengan Istana Iskandariah Kuala Kangsar Perak Darul Ridzuan

Almarhum Sultan Azlan Shah merupakan seorang individu yang sangat dihormati dan disegani didalam bidang perundangan dan juga sukan hoki. Saya pasti dan yakin kemangkatan beliau merupakan satu kehilangan besar kepada negara dan oleh sebab itu saya merayu supaya kita semua dapat sedekahkan Al-Fatihah kepada Almarhum Sultan Azlan Shah.

Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Sultan Azlan Muhibbuddin Shah Ibni Al-Marhum Sultan Yussuf Izzuddin Shah merupakan Yang di-Pertuan Agong Malaysia yang kesembilan. Baginda merupakan Sultan dari negeri Perak Darul Ridzuan. DYMM Sultan Azlan Muhibbuddin Shah menjadi Yang di-Pertuan Agong Malaysia dari 26 April 1989 - 25 April 1994
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment