.

GEMPAR !!!!! PAS TIDAK BERSETUJU DENGAN PENGURANGAN KERUSI !!!!!


SELANGOR : Setiausaha Agong PAS Datuk Mustafa Ali menyatakan pengurangan kerusi PAS di dalam organisasi pentadbiran baru Negeri Selangor adalah dipersetujui oleh majlis Exco Kerajaan Negeri Selangor.

Tetapi berlainan pula bunyinya di sebalik persetujuan tersebut dilakukan.Mohd Khairuddin Othman berkata dakwaan bahawa terdapat kata sepakat di kalangan pemimpin Pakatan mengenai perkara itu tidak benar. 

Menteri Besar Selangor Azmin Ali berkata keputusan untuk mengurangkan kerusi PAS dalam exco negeri ini telah dipersetujui oleh semua pemimpin Pakatan Rakyat dan bahawa terdapat kata sepakat mengenai perkara itu. 

Sebaliknya pula apabila penulis menghubungi keputusan dan majlis tertinggi PAS semalam. Penulis diberitahu bahawa,sememangnya pengurangan kerusi bagi PAS didalam exco kerajaan Negeri Selangor adalah tidak diberitahu dan tidak mendapat apa-apa persetujuan dari pihaknya. 

Pelik bin ajaib jawapnya. MB Selangor pula menyatakan pengurusangan kerusi tersebut telah mendapat persetujuan dari seluruh exco kerajaan negeri. Ni mana satu yang betul ni. Apakah ini dikatakan sebagai PAKSA dan RELA ? 

Nantikan sahaja sebarang kemungkinan akan berlaku didalam pentadbiran Negeri Selangor di bawah tangan Azmin Ali sebagai Menteri Besar baru. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: