.

PANAS !!!! DUN PENGKALAN KUBOR , PAS DIPULAU RAKAN SE-PARTI


Sejauh manakah kebenaranya cerita PAS dipulaukan di Pilihanraya kecil Dun Pengkalan Kubor kali ini. Jika melalui penglihatan dan perkembangan isu politik pembangkang setakat hari ini,di pengkalan kubor, belum ada lagi pemimpin besar dari parti PKR dan DAP turun untuk memberikan sokongan terhadap rakan se-parti mereka di Pengkalan Kubor. 

Di hari penamaan calon , hanya kelibat Tian Chua dan Samsul Iskandar sahaja mengiringi calon PAS Wan Rosdi ketika menghantar borang pencalonan di Pejabat Tanah Daerah Tumpat pada pagi tadi. Namun tidak seorang pun wakil dan orang utama dari parti DAP dan PKR hadir bersama. Jika kita melihat kebelakang seketika, dimana-mana sahaja pilihanraya kecil berlangsung , kelibat Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang pasti akan ada sekiranya calon diberikan kepada parti mereka. Tetapi berlainan pula rentak di Pengkalan Kubor. 

Menurut Mat Sabu ketika sempat ditanyakan oleh pihak media menyatakan bahawa pemimpin DAP tidak perlu hadir kerana mejoriti cina tidak terdapat di Pengkalan Kubor dan Wan Azizah sendiri juga sibuk di Selangor dengan pelbagai aktiviti kepartiannya di Selangor. 

Apabila menyorot kembali kenyataan Mat Sabu ini, jelas menunjukan bahawa DAP dan PKR tidak akan turun dan memboikot PAS didalam piilihanraya kecil Dun Pengkalan Kubor ini. Hal ini adalah kerana, PAS dengan tegas menyatakan akan meletakkan calon mereka di Dun ini untuk dipertandingkan. Maka atas sebb itulah pemimpin dari PKR dan DAP tidak kelihatan langsung di Piliharaya kecil DUN N.01 Pengkalan Kubor. 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

After yoս have found out the truth about the existence of tɦe secret email then that is
the only time that you should think about the next steps that you aгe gоing to take.
Search term in Meta-tag - Meta-tag is ultimately intended to tell the google
search of just what your inteгnet site is mostly about.
The gօod news is you can get it naturally and not οnly see
yοur sexual ρerformance improve bսt also your overall health.



Check out my web blog ... eгase hеrpes pdf free (http://heidibooth.com/)