.

GEMPAR !!!!! PEMBACA BERITA TV3 BIADAP



Kepantasan dan kemodenan Malaysia didalam menempuh arus pembangunan kelajuan internet tidak mampu untuk menghalang rakyat agar menjadi pelopor utama media sosial didalam penyampaian maklumat secara terus.


Najib Tun Razak berkata media mempunyai tanggungjawab sosial untuk bekerjasama dengan kerajaan ke arah pembinaan bangsa walaupun mempunyai dasar berbeza.

"Kita mengambil laluan yang berbeza kerana kita mesti memberikan ruang kebebasan dalam masyarakat kita. Kita mesti memberikan ruang bagi perbezaan pendapat yang walaupun bertentangan tetapi kita mesti sedar bahawa kita bukan memecah belahkan masyarakat ini tetapi kita (mesti memastikan bahawa kita) secara perlahan tetapi pasti untuk membawa semua rakyat Malaysia bersatu," katanya.

Najib juga menekankan bahawa tuntutan-tuntutan yang dibuat oleh sesebuah masyarakat sepatutnya tidak akan menjejaskan masyarakat yang lain di negara ini.

Najib mengingatkan pengamal media yang berhadapan dengan era perkembangan media sosial seperti ‘Facebook’, ‘Instagram’, ‘Twitter’ dan ‘WhatsApp’ supaya sentiasa peka dan membuat pelarasan tentang bagaimana bertindak sekiranya terdapat sebarang isu yang tersebar.


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

Anonymous said...

kau memang syaitan belaan yang bermuka-muka.

Unknown said...

go to my blog bags replica gucci top article Valentino Dolabuy click this site replica louis vuitton

Unknown said...

q7d60w3y96 z3f06f3s86 o8g15r6h20 d2q56a0f14 h1c09t8a84 h7a15c4m28