.

GEMPAR!!!!! PENDEDAHAN SIAPA ANWAR IBRAHIM

Sambungan Dari Episod Sebelum

http://www.jpost.com/Cooperations/Google/Default.aspx?cx=partner-pub-8546760097845424%3A7894776855&cof=FORID%3A10&ie=UTF-8&q=site:www.jpost.com%20OR%20site:blogs.jpost.com%20Anwar%20Ibrahim%20&sa=Search&siteurl=/Default.aspx

Cuba la lihat link diatas tu .. kenapa The Jerusalem Post beria-ia buat full coverage story tentang Anwar Ibrahim ?? Tidak kah itu menjadi satu perkara pelik . Ini lah yang penyokong fanatik PKR tidak nampak.

Selepas Anwar Ibrahim membuat statment pada 26 Januari lalu didalam sebuah wawancara , The Jerusalem Post terus mengeluarkan sebuah artikel yang bertajuk Anwar Ibrahim The Future Prime Minister. secara jelasnya Anwar Ibrahim sememangnya mempunyai hubungan sulit dengan Israel. Tidak dpat tidak untuk menyangkal wujudnya hubungan dua hala diantara PKR bersama Negara Yahudi tersebut.

Didalam artikel tersebut menyatakan bahawa kekuatan jentera Pakatan Rakyat tidak dapat ditandingi oleh Barisan Nasional yang kini menjadi parti pemerintah di Malaysia. Ini terbukti apabila pada PRU-12 yang lalu Pakatan Rakyat yang dipimpin oleh Anwar Ibrahim mampu menakluki Lima (5) buah Negeri dan hampir menyapu bersih kesemua kerusi didalam Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Israel yang seakan menyokong agar Anwar Ibrahim akan menjadi Perdana menteri pada masa akan datang tidak akan berhenti untuk melaporkan segala perkembangan politik Anwar Ibrahim sehingga ke PRU-13 yang akan berlangsung pada bila-bila masa sahaja.

Tambahan lagi didalam artikel tersebut , Parti Pakatan Rakyat yang di pimpin oleh Anwar Ibrahim akan menang besar di dalam pilihanraya yang akan datang dan Barisan Nasional akan hilang hak 2 per 3 kerusi didalam parlimen sekaligus akan mengangkat bekas perdana menteri itu sebagai perdana menteri Malaysia. Ini adalah kerana anwar Ibrahim pada 9 januari lalu telah bebas daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: