.

HARTA RAMPASAN NIK AZIZ

Dikhabarkan MB.Kelantan tu bersedia akan mengisytiharkan harta-harta rampasan sepanjang 20 tahun lebih memerintah kerajaan Negeri Kelantan. Bukan Nik Aziz sahaja , seluruh keturunanya juga akan turut  akan mengisytiharkan harta-harta milik ahli keluarga mereka , kononya untuk mengelakan daripada di siasat oleh SPRM.

Cuba kita bayangkan , sepanjang lebih 2 abad lamanya kerabat Nik Aziz makan harta kerajaan Negeri Kelantan , tak kan la hanya melihat sahaja pengaliran kuar masuk Duit Hasil Kerajaan Negeri Kelantan. Ada juga yang melaporkan bahawa Nik Aziz mempunyai sebuah rumah banglow besar. Dan hanya berpura-pura menjalani kehidupan yang besederhana kononya hanya untuk mengaburi mata rakyat semata-mata.

Jika benar Nik Aziz ingin umumkan harta miliknya dan keluarga , kenapa sebelum isu ini diterbitkan , Nik Aziz berkeras tidak mahu isytihar harta mereka sekeluarga? Sedangkan ada pihak yang ingin Nik Aziz mengisytiharkan harta miliknya sebelum ini, tetapi .... HANYA SEKADAR CERITA jer.

Ha sekarang mungkin harta-harta tersebut telah di bahagi-bahagikan kepada anak-anak Nik Aziz supaya tidak kelihatan harta sebenar milik Nik Aziz. tunggu kan kisah ini selaanjutnya.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: