.

Bukit Nurul Ezzah Tidak Diperlukan di Lembah Pantai

Kuala Lumpur - Pembangunan yang diperlukan oleh penduduk setempat seramai 433 orang di Flat 4 tingkat Kampung Kerinchi perlu dilaksanakan seberapa segera yang mungkin. Namun seramai 33 orang yang didapati tidak bersetuju dengan pembangunan yang bakal dibuat dikawasan tersebut.

lihat video dibawah:-

<iframe width="360" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/FISGD0Yn_M" frameborder="0" allowfullscreen></iframe

Permasalahan ini timbul apabila 33 orang penduduk yang menuntut pampasan rumah atas tanah sebanyak RM500,000.00 untuk setiap unit rumah yg enggan berpindah , sedangakan pihak pemaju telah menyediakan pelbagai kemudahan kepada mereka yang telah diarahakan berpindah seperti rumah dan duit pampasan sebanyak RM75000.00.

Menurut pelbagi sumber yang sempat TWH berjumpa untuk bertanyakan pendapat mereka berkenaan dengan isu tersebut menyatakan bahawa , pembangunan yang perlu disegerakan seharusnya diteruskan sekiranya projek tersebut memberi manafaat yang besar kepada rakyat.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: