.

ADAM ADLI PUNCA TIMBUL KEKECOHAN DI KERINCHI

Ni apa kes lagi budak student tak sedar diri ni .!!!!

Adam Adli yang terkenal dengan perjuangan kebebasan hak entah apa apa entah itu semalam membuat laporan polis di Balai Polis Jalan Pantai kerana mendakwa dirinya ditumbuk oleh orang yang tidak dikenali sewaktu beliau menghadiri sebuah rundingan diantara penghuni Flat PKNS dan Pihak berkuasa tempatan.

Menurut sumber yang TWH terima , Adam Adli yang muncul dengan secara tiba-tiba didalam rundingan tersebut , kononya ingin menjadi HERO @ dengan lebih mudak JAGUHAN KAMPUNGAN untuk membela nasib penduduk flat PKNS tersebut yang enggan untuk berpindah. 

Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Brickfields Supt Aida Abdul Halim , pihaknya akan menyiasat dakwaan yang dibuat oleh Adam Adli yang melaporkan bahawa dirinya di tumbuk oleh pihak yang tidak dikenali. Sedangkan kawasan tersebut telah dikawal oleh 40 orang anggota polis dan rundingan tersebut diadakan secara aman.

TWH BERKATA: 
Al maklumla kan orang yang giler publisiti murahan ni memang mcm ni . Kononya nak jadi hero , tapi nak jadi hero masuk kampung orang buat huru-hara. Ni apa KES ... Jangan main terjah jer bro ... ingat ko dah langgar kampung orang , jangan ikut sedap hati ko jer ... tugas ko yang satu tu pun x settle lagi , nak selesaikan masalah tempat orang. ADUHAI .... BUDAK KO NI....SUAMMMM

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: