.

HOT!!!!! AZMIN ALI KORUPSI!!!!!!


Pendedahan yang dibuat oleh bloggerian's Negara yang selama hari ini cuba membongkar kegiatan HARAM Azmin Ali dan Anwar Ibrahim sewaktu berada didalam kerajaan Malaysia terjawap apabila dokumen Penglibatan AL-Juburi dan Azmin The Fat Cat didedahkan besertakan dengan dokumentasi yang lengkap. 



Anwar Ibrahim yang didalam ceramahnya dimana-mana pun , pasti akan mengeluarkan ayat "saya lapan tahun jadi menteri kewangan , saya tau kemana hala tuju duit kerajaan dan dimana dilaburkan serta dibelanjakan.." itu lah ayat untuk memancing minat si pendengar ceramahnya.

Tetapi hari ini , bloggerians berjaya mengupas dan mendedahkan pekung didada Anwar dan Azmin Ali yang selama ini hanya bercerita kosong beserta dengan fakta dan bukti yang tidak betul . 

Rajah dibawah menunjukan bahawa Azmin Ali pernah disiasat oleh BPR pada tahun 1995 diatas harta yang dimilikinya pada ketika itu yang hanya (SUS) kepada Anwar Ibrahim yang pada masa yang sama memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Maka tidak hairanlah Azmin sehingga ke hari ini menjadi orang kepercayaan Anwar Ibrahim. 

Azmin Ali The Fat Cat ketika itu hanya seorang penjawat awam yang bergred S41 mampu memiliki proton Waja , Bmw , Satria , Perdana , Saham Hicom Sebanyak 1000 unit , dan Rumah dialamat No.23, Jalan 1/4D Bukit Mas Seluas 8400sqft. Dari mana datangnya semuanya ini? Darimana puncanya kewangan seorang pegawai S41 yang bergaji RM2400.00 sebulan? 






Pendedahan lagi menunjukan bahawa Azmin Ali diantara orang yang pernah menyeleweng DUIT RAKYAT sejak dari zaman Anwar ibrahim duduk kerusi Timbalan Perdana Menteri lagi . Siasatan yang pernah dibuat jelas menunjukan bahawa Azmin Ali memiliki 2 buah rumah banglow yang mana harganye mencecah ratusan ribu ringgit . Antaranya adalah Sebuah Rumah banglow Double Storey di setapak yang berharga RM248,118 dengan bayanran ansuran sebanyak RM3,376.55. Manakala sebuah lagi di Taman Melawati jenis rumah (rumah berkembar ) yang bernilai RM210,000.00 dengan ansuran bulanan RM1,110.85. 







Maka tidak hairan lah mereka menyertai dan menubuhkan Parti HARAM JADU sekiranya sumber makan harian mereka juga datangnya dari sumber YANG HARAM. Isu ini pasti akan diperkatakan oleh rakyat bahawa ini adalah GAME umno untuk menjatuhkan Azmin Ali dan Anwar Ibrahim . Tetapi jangan lah jadi seperti orang BUTA dan TULI .... Anwar Ibrahim Bukan malaikat ... Azmin bukan nabi @ rasul .... dan setelah mereka berdua tersingkir keluar dari kerajaan , kini mereka pula yang mendedahkan rahsia mereka sendiri ... Bercerita sana sini kerajaan bazir duit rakyat membina benda yang tidak mendatangkan hasil kepada rakyat . Tetapi mereka terlupa bahawa MEREKA ADALAH PENCURI DUIT RAKYAT ... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: