.

GEMPAR !!!! DAKYAH PALSU AMNOWORLD!!!!!!

Blogger Amnoworld  semalam telah menyerang Kementerian Belia dan Sukan dengan mengeluarkan dokumen palsu berkenaan dengan perbelanjaan bagi menjayakan program Perhimpunan Sejuta Belia 2012 yang baru saja berlalu minggu lepas. 

Didalam keterangan bertulis oleh Amnowolrd mennyatakan beberapa point soalan dan kenyataan yang boleh menunjukan kebengapanya. 


Sejauh mana kesahihan dokumen yang cuba ditunjukan kepada rakyat ? 

Darimana pulak Pesara Kerajaan dapat dokumen . Setahu TWH , pesara kerajaan yang telah bersara tidak mempunyai apa2 akses kad pun untuk masuk dalam bangunan premis kerajaan.

Dalam kenyataanya Amnoworld lagi , Usia tidak menjadi persoalan , jika benar2 mampu untuk handle program berkenaan. Tetapi oleh kerana telah terkenal dengan penyelewengan  dan kroni sana sini rasanya rakyat sukar nak percaya. 

pada pandangan aku pula ... kenapa harta Azmin Ali masih disiasat sehingga ke hari ini. Malah kesnya pernah diminta untuk ditutup dan buang kes atas Arahan Anwar ibrahim yang pada ketika itu adalah Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Walhal gred 41 je kot. Tu bukan nama makan duit rakyat sorang2 ke . Berapa nilai yang dah ditelan , itu....Wallah Hualam...la. 

Penyelewengan bermula pada zaman Anwar jadi Timbalan Perdana Menteri lagi , mengapa perlu sekarang baru nak cakap kerajaan makan duit rakyat dan pembaziran yang kerajaan telah buat. Sedangkan pemimpin FUCKATAN RAKYAT pernah lakukan perkara ini. 

Logo surat milik syarikat "Stadium First Sdn.Bhd" boleh diambil @ copy dari sumber google image. Jadi tidak mustahil dokumen tersebut sengaja direka-reka oleh Juak-juak FUCKATAN RAKYAT untuk mencari jalan cara bagi menjatuhkan Kementerian Belia dan Sukan mahupun Kerajaan yang sedang mentadbir Negara ketika ini. 

KAH ...KAH ....kAH ....KAH...... KANTOI SUDAH .....!!!!!


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: