.

GEMPAR!!!!! RTM DIKECAM HEBAT!!!


Ini lah dia Video Yang Dipersoalkan Oleh Ramai Bloggers Pembangkang 
Terutama Penyokong TEGAR BERSIH 3.0



Video tersebut dipertikaikan oleh ramai bloggerian juak-juak Anwar Ibrahim yang taksub dengan perjuangan mereka untuk menggulingkan kerajaan yang sedia ada. 


jika dilihat semula video tersebut , kita boleh membuat suatu penilaian , bagaimana tahap ketaksuban mereka yang hadir bagi menyertai perhimpunan tersebut. Pelbagai keganasan yang dilakukan , contohnya memijak kereta polis , memamki hamun polis yang bertugas.


Kelihatan seperti sebuah perhimpunan yang telah dirancang oleh pucuk pimpinan BERSIH 3.0 iaitu AMBIGA  yang hari sebelumnya telah membuat satu statement , dengan menyatakan bahawa , "KAMI TIDAK AKAN MELANGGAR ARAHAN POLIS , KAMI TIDAK AKAN MELANGGAR PENGHALANG JALAN YANG TELAH DIBUAT. WE ARE NOT GOING TO HIT THE BERRIER.!!!!!!", katanya kepada pemberita.


Tetapi apa yang terjadi , adalah tidak seperti apa yang di janjikan, sekiranya peserta perhimpunan bersih 3.0 mempunyai akal dan fikira yang waras , seharusnya perkara ini tidak berlaku.


Didalam Video tersebut telah nyata dan jelas , bukan gambar yang di edit seperti Video seks ANWAR IBRAHIM yang hebat diperkatakan bahawa gambar tersebut ada edit . Tetapi BERSIH bukan gambar yang diedit oleh mana-mana pihak. 


Kita lihat bagaimana , Anwar Ibrahim membuat keputusan untuk melanggar palang sekatan yang telah dibuat  oleh pihak polis. Keadaan tersebut disokong oleh Chegu Bard dan Azmin Ali yang ketika itu berada ditempat kejadian. Ini jelas menunjukan bahawa BERSIH adalah dibawah arahan ANWAR IBRAHIM bukan AMBIGA. 


Lihat bagaimana kecedaraan yang dialami oleh pihak polis. 

Perkara ini , bukan sengaja di lakukan oleh pihak polis , adakah polis tersebut giler , tibe2 nak pecahkan kepala sendiri ????? 


Lihat!!!!!!! wartawan TV Al-Hijrah dipukul sedemikian rupa sedangkan kehadiranya adalah bagi meleraikan  pergelutan yang tidak tahu darimana puncanya. 

Ini bukan perkara yang boleh dipandang ringan. BERSIH 3.0 betul-betul telah menunjukan bahawa penyokong PakatanRakyat sanggup berbuat apa sahaja , demi untuk memenuhi kehendak pemimpin mereka.Ini tidak releven dan bukan sebuah tindakan yang waras sebagai seorang manusia. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: