.

TERGEMPAR!!!!! ANWAR IBRAHIM RINDUKAN UMNO!!!!!

TWH ....

TERPERANJAT BESAR TWH !!!!

Bila sumber informasi TWH rakan Bloggers dari MyMassa awal pagi sibuk call bagitau yang ANWAR IBRAHIM RINDUKAN UMNO.....

TWH sampai tak lalu makan la dibuatnya . 


Perkara yang cuba didedahkan ini bukan satu permainan bloggerian's seperti MyMassa atau TWH sendiri . Tetapi mendengarkan jawapan yang diberikan kepada salah seorang rakan Media TWH dari RTM yang bertanyakan kepada ANWAR IBRAHIM benarkah beliau akan kembali kepada UMNO sekiranya diberi peluang oleh RTM untuk bersiaran secara langsung bagi menjelaskan benarkah ANWAR IBRAHIM rindukan UMNO. 

" Balik nanti , awak tanya Dr.Rais Yatim ( Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan) , bagi saya 5 minit untuk saya jawap soalan tu secara live dari saluran RTM."katanya kepada wartawan RTM. 

Melalui jawapan yang diberikan oleh ANWAR IBRAHIM kepada wakil RTM , jawapan yang diberikan olehnya amatlah BERBEZA sama sekali dengan jawapan yang telah diberikan oleh EZAM Mohd Noor iaitu diantara orang kepercayaanya sendiri. 

Senator Mohd Ezam Mohd Noor mendakwa bahawa Anwar Ibrahim pernah berjumpa dengan TUN ABDULLAH BADAWI bagi menyatakan hasratnya untuk menyertai UMNO semula. Dawaan tersebut dibuat oleh Mohd Ezam pada Ahad lalu di sebuah ceramah politik. 


SIAPA YANG NAK MENGAKU TEPI JALAN MCM ANWAR IBRAHIM NI!!!!!!
ANWAR TAHU BAHAWA DIA TIDAK AKAN TERPILIH PUN SEBAGAI PEMIMPIN NO.1 PAKATANRAKYAT SEKIRANYA MENANG DIDALAM PRU-13
SEBAB TU PELBAGAI HINT DIBERIKAN KEPADA MEDIA. 

HUHUHU... 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: