.

GEMPAR!!!!!!MALAYSIA KERUGIAN RM20JUTA!!!!!HOT!!!!



BERSIH 3.0 pada 28 April 2012 lalu memberikan impak yang tinggi kepada sumber ekonomi Negara. Lihat sahaja berapa banyak kerugian yang terpaksa ditanggung oleh peniaga-peniaga disekitar Kuala Lumpur pada hari perhimpunan tersebut diadakan. 


Menteri Wilayah dan Kekejahteraan Bandar , Datuk Raja Nong Chik menyatakan bahawa terdapat seorang pelabur dari Jepun ingin melabur di Malaysia dengan jumlah RM20 juta. namun setelah melihat keadaan Negara yang tidak tentu arah pada 28 April lalu , perlabur tersebut terpaksa menangguhkan hasratnya kerana tidak yakin kepada Negara. 


Namun selepas dihubungi semula selapas Perhimpunan HARAM JADU itu , pelabur Jepun tersebut menyatakan "Tidak Sekarang."katanya kepada Datok Raja Nong Chik. 


Ini lah dia impaknya yang terpaksa ditempuh oleh Malaysia selepas apa yang terjadi dek kerana NAFSU SYAITAN juak-juak pembangkang yang tidak tentu arah UMPANA ANJING LAPAR BERKELIARAN MENCARI TUAN ......


Oppssss!!!!! terlepas pulak ..... jangan nak marah okay....huhhh 


TWH BERKATA: 
Seharusnya Kerajaan perlu bertegas didalam isu ini . Terutama di dalam membuat keputusan untuk membenarkan juak-juak pembangkang ni mengadakan perhimpunan tersebut. Amaran keras perlu diberikan kepada mereka yang cuba dan menimbulkan huru-hara kepada Negara. Apalah maknanya sekiranya kemahuan mereka dituruti tetapi ada yang lebih menjadi derita sekiranya kemahuan mereka yang tidak FAHAM BAHASA dituruti. 


RENUNG-RENUNGKAN .......!!!!!

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: