.

HOT!!!!!! GEMPAR!!!!! RAHSIA PEMERINTAHAN DAP DI DEDAH!!!!!!

Gelaran "a Comedy Of Error" diberikan oleh YB. Dr.Cheah Wing Yin ADUN Damansara Utama yang menyifatkan terlalu banyak penyelewengan yang berlaku didalam pentadbiran DAP Negeri Selangor. Ketidak puasan hatinya dinyatakan kepada salah seorang pentadbir DAP Negeri Selangor malah memegang jawatan sebagai PENGERUSI DAP NEGERI SELANGOR  iaitu YB.Teresa Kok yang terkenal dengan gambar bogelnya berbulu lebat dinyatakan didalam bentuk bertulis tangan. 

Tetapi malangnya pendedahan tersebut di nafikan oleh YB.Teresa Kok dengan alasan pentadbiran DAP Negeri Selangor tidak lah seburuk yang didedahkan oleh YB.CHEAH WING YIN. YB>Teresa Kok dirisnya seperti dibogelkan kembali oleh kaum dan bangsanya sendiri dengan kelemahan dan kebocoran rahsia dalamanya sendiri tanpa Teresa Kok sedari bahawa ada pihak yang tidak berpuas hati dengan caranya mentadbir urus DAP Negeri Selangor. 

Sila rujuk laporan penuh yang telah disiapkan oleh MyMassa.blogspot.com 


jika begini lah cara tadbirurus DAP di negeri selangor , maka ketika ini rakyat Negeri Selangor harusalah semakin sedar dan perlu bangkit untuk menentang kembali Pakatan Rakyat yang sedar memperbodohkan rakyat Negeri Selangor yang selama ini menganggap bahawa Pakatan Rakyat akan mengubah segala nasib rakyat Negeri Selangor. 


Belum lagi mentadbir Negara kita Malaysia telah pelbagai peristiwa dan pergolakan berlaku didalam Parti Pakatanrakyat. Jika telah memeritnah Negara satu masa akan datang nanti (TAPI TAK TAHU LA BILA) , entah apa pula akan dicantasnya hidup2. 


Pendedahan dan perumpamaan apa lagi yang perlu TWH berikan kepada DAP ni . Sebelum ini TWH pernah menggelarkan DAP ini sebagai "KOMUNIST IN TOWN " tetapi rakyat tidak percaya rakyat menafikanya. Nah sekarang lihat , baca dan kaji kemana arah Orang MELAYU selepas DAP dan kroni Pakatan Rakyat memerintah Negara. Mungkin kelihatan seperti Singapura , mungkin akan menajdi lebih teruk lagi sama seperti Korea Utara dan Korea Selatan.MUNGKIN ..... tetapi ia semua tidak mustahil sekiranya DAP berjaya menduduki kerusi pemimpin Negara. 


Renung-Renungkan....







Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: