.

HOT!!!!HOT!!!!! ANWAR DIBOGELKAN DAP!!!!!RAKAN KERONI TU!!!!!

GEMPAR !!!!!!!!!! ANWAR DIBOGELKAN OLEH RAKAN KRONINYA , DAP !!!!!!




DAP yang mencabar Anwar Ibrahim untuk mengemukan pendirian sebenar pembangkang bahawa Agenda bagi meneruskan Malaysia sebagai Agama Islam tidak ada didalam kamus perjuangan PakatanRakyat dengan secara rasmi. 

Karpal Singh juga meminta agar Anwar Ibrahim selaku pucuk pimpinan Pakatan Rakyat untuk menolak perjuangan PAS yang membawa HUKUM HUDUD dilaksanakan di Malaysia adalah ditolak usulnya di dalam Parti Pakatan Rakyat serta DAP menolak keras Malaysia adalah Negara Islam. 

Karpal Singh meminta agar Anwar Ibrahim berbuat sedemikian agar Topeng sebenar Anwar Ibrahim yang hanya mempergunakan PAS dengan perjuangan membawa HUKUM HUDUD dilaksanakan di Malaysia tidak akan tercapai dan ianya hanya janji manis Anwar Ibrahim kepada PAS. 

"Anwar kena membuat pengumuman rasmi bagi pihak pemimpin tertinggi pembangkang , serta menyuarakan pendirianya dengan tegas berhubung perlaksanaan HUKUM HUDUD dan PENUBUHAN NEGARA ISLAM menerusi pindaan dan perlembagaan persekutuan," katanya. 

SUMBER : BERITA HARIAN

TWH BERKATA : 

Perkara ini jelas menunjukan bahawa PAS hanya menjadi KUDA TUNGANGAN DAPig's selama ini. Apabila DAPig tidak memerlukan lagi PAS didalam perjuanganya untuk menjadikan MALAYSIA bukan lagi sebuah NEGARA ISLAM , maka PAS dan pengikutnya diketepikan secara TOTAL. Apakah Presiden PAS tidak mengetahui perkara ini? Atau HAJI HADI AWANG mengetahui perkara ini dan hanya buat2 tak tahu!!!!! 






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: