.

PANAS PENDUDUK KG.KERINCHI - PERINTIS K-BARU...!!

KUALA LUMPUR - Rumah pangsa 4 tingkat Kampung Kerinchi , hari ini telah menjadi perintis projek K-Baru yang di klasifikasikan sebagai projek pembangunan semula yang dilaksanakan bagi meningkatkan kualiliti kehidupan masyarakat bandar . 




Projek yang dijalankan secara usahasama Kementerian Wilayah bersama syarikat swasta itu menajnjikan pelbagai tranformasi. Pada awalnya rumah pangsa 4 tingkat itu hanya mempunyai 1 bilik , selepas transfomasi dibuat , rumah baru mereka akan menjadi seperti Kerinchi Residen yang mana rumah tersebut berbentuk unit pangsapuri yang mempunyai 3 bilik. Selain menjanjikan persekitran yang selamat dan bersih. 


Suez Domain adalah pemaju atau teraju utama yang telah dilantik oleh Kementerian Wilayah bagi menjalankan projek K-Baru tersebut. Selain itu Suez domain juga bersetuju untuk untuk meluaskan lagi kawasan Kerinchi Residen kepada 900 kaki persegi jika dibandingkan dengan yang sebelum ini hanya 882 kaki persegi sahaja. 


Ditambah lagi dengan sebuah dewan serbaguna yang akan diberikan oleh Pihak pemaju iaitu Suez Domain untuk kegunaan penduduk Kerinchi Residen bagi menjalakan aktiviti kemasyarakatan. 


pssst!!!!!


Kenapa pihak pembangkang tidak campur tangan pulak kali ni. Atau berbunyi seperti mana hari sebelum. ....!!!!!


Huhuhuhu renung-renungkan ....... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: