.

PAS TOLAK HUDUD !!! CAPAI BERSIH!!!

Credit To : MyMassa

Laporan artikel yang membuktikan bahawa PAS sudah mula menyisirkan perjuangan mereka yang selama ini berlandaskan HUDUD setelah berjaya di pengaruhi dan diperkudakan oleh AMBIGA Presiden BERSIH 3.0. 

Isu ini semakin jelas di pandangan mata apabila tema warna HIJAU pas kini telah bertukar menjadi KUNING TAIKKK!!! BERSIH. Oppss terlebih sudah ... lantak... Ribuan rakyat Kelantan turun untuk mendengar ceramah politik Nik Aziz Nik Mat yang membawa perjuangan baru PAS yang tidak lagi berlandaskan HUKUM HUDUD seperti mana yang di laung-laungkan oleh mereka bertahun-tahun dahulu. 

Kemunculan BERSIH yang dipimpin oleh AMBIGA berjaya memperngaruhi Nik Aziz dan pengikut-pengikutnya yang setia untuk turun ke jalanan bagi memprotes sistem pilihanraya Negara dijalankan selama ini yang dianggap berjalan dengan cara yang tidak betul dan menimbulkan rasa was-was.Ini lagi la jelas dan nyata dari prinsip asal PAS itu sendiri.Malah Nik Aziz juga pernah berkata bahawa jalanan bukan lah tempat yang betul untuk melahirkan ketidak puasan hati terhadap kerajaan. Tetapi hari ini kita boleh melihat puak mana yang ramai berada diatas jalanan sewaktu perhimpunan BERSIH yang lalu. 

Cuba lihat betul-betul Buildboard diatas tu , terlampau taksub dengan pengaruh dan janji-janji manis AMBIGA , sampai Bendara Negara pun diubah warna asalanya. Warna Putih pada bendera Malaysia sekarang adalah melambangkan kesucian , tetapi PAS telah mengubah kepada WARNA KUNING yang pada mata Tok Guru KUNING adalah BESIH yang sebenarnya. 

HUHUHUH HUH ... 

RENUNG-RENUNGKAN..... 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: