.

WAN AZIZAH KONSPIRASI SEBENAR AZMIN ALI


Kredit to : PaRpUkArI

Hangat diperkatakan didalam sebuah laman Blog tenama negara iaitu House PK yang penulisnya dikenali sebagai parpukari bahawa Wan Azizah telah mendedahkan dan membogel Azmin Ali pemimpinan kanan PKR dengan menyatakan bahawa Azmin Ali adalah "ANAK DERHAKA".

Kecut perut TalkWithHand (TWH) membaca hasil penulisan mr.Parpukari ni , pedas sindirikan yang diberikan oleh parpukari terhadap Wan Azizah isteri kepada Anwar Ibrahim Pucuk Pimpinan Tertinggi PKR .

Menurut dari sumber pembacaan TWH dari blog ke blog , membawa kepada forum-forum terbuka ada unsur-unsur konspirasi yang cuba dicipta oleh Wan Azizah bersama Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim untuk menjatuhkan Azmin Ali.Dek kerana cemburu kepada karisma AIS CREAM yang ada pada Azmin Ali. HUHUHUHUH ...SUAMMMMMMM....

Selama ini PKR hanya berselindung disebalik ketenangan pemimpin mereka apabila berada di khalayak ramai yang menyokong perjuangan mereka sedangkan terdapat pergolakan yang hebat didalam organisasi PKR itu sendiri. Itu lah diantara sebab mengapa Azmin Ali perlu digulingkan. Tidak lain dan tidak bukan adalah perebutan kuasa.

maka tidak hairan lah sehingga ke hari ini , PKR @ PR tidak ada meletakan siapa calon Winnerable Candidate untuk dijadikan calon menang didalam PRU akan datang. Macam mana nak letak , sedangkan mereka masih bercekau sesame sendiri , tapi depan penyokong buakn main lagi.Kita kuat !!!!!! ...KITA TIDAK LEMAH !!!!! RAKYAT BERSAMA KITA!!!!!! semua omong kosong saje ...   



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: