.

SIKAP KEPERIBADIAN FUCKATAN RAKYAT


Ini lah dia gambar yang jelas dan nyata perangai seorang pemimpin No.2 dalam PKR YB.AZMIN ALI yang selama ini dimegah-megah disanjung-sanjung ... di lambung-lambung , di angkat dan diarak ke serata Malaysia . Gah nya nama manusia yang diberi gelaran AZMIN ALI . 

Pengakuan yang dibuat sendiri oleh ibu yang pernah mengandung dan melahirkan Azmin Ali bukan dengan paksaan. Buktinya air mata ibu Azmin Ali tidak boleh dipaksa untuk keluar. 

Bagaimana Azmin Ali boleh dipilih oleh penyokong PKR untuk menjadi seorang pemimpin? Sedangkan Pakatan Rakyat bergabung tenaga untuk melumpuhkan UMNO selama ini berdasarkan kepada perjuangan yang dibawa oleh PAS iaitu Negara Islam sedangkan keperibadian pemimpinan tertinggi Pakatan Rakyat tak ubah seperti manusia berwajahkan binatang. 

Adakah sikap pemimpin yang sebegini layak untuk dipilih sebagai wakil suara rakyat?? Dengan ibunya sendiri dibaling kerusi ke sudut rumah . Dengan adik beradik sendiri tidak mengaku sedarah sedaging. Jauh sekali saudara mara yang lain. Inikan pula orang yang tiada kena mengena. 

Renung..Renungkan... 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: