.

BERSIH BUKAN PIMPINAN AMBIGA


 Kebenaran yang tidak dapat diselindungkan lagi oleh mana-mana pihak mahupun oleh AMBIGA sendiri yang kononya didalam kenyataanya sebelum perhimpunan BERSIH 3.0 berlangsung secara aman dan tidak melibatkan mana-mana parti politik atau pemimpin parti politik akhirnya terdedah dengan jelas dan nyata .

 Kehadiran Anwar Ibrahim Aiskrem dan Azmin Ali konekto yang membenarkan perserta melanggar sekatan yang telah dibuat oleh Anggota Polis sudah cukup untuk membuktikan bahawa ada pemimpin pembangkang yang bersembunyi seibalik penubuhan BERSIH sejak dari awal .

 ini lah kenyataanya sebenar BERSIH 3.0 yang didalangi oleh Anwar Ibrahim Al-Juburi yang tidak pernah berputus asa untuk melihat bangsa MELAYU dipandagan hina di bumi sendiri.

 Azmin Ali yang berdiri tegak memberi isyarat tangan kepada Anwar ibrahim untuk memulakan rempuhan pertama di Dataran Merdeka telah cukup membuktikan bahawa AMBIGA hanya wayang kulit yang bermain selaku pelakon utama didalam pangung wayang kulit pembangkang yang hanya menerima arahan cerita apa untuk dilakonkan oleh AMBIGA.

 HUHHUHUHU >>>>> RENUNG-RENUNGKAN .... WAHAI ANAK MELAYU .... KALAU MENURUT BIAR BERAKAL .....
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: