.

TERGEMPAR!!!!!BERUK AMBIGA DI LUAR NEGARA !!!!!!!!!



PERANGAI BUDAK STUDENT YANG TIDAK SEDAR DIRI DAN TIDAK KENANG DI UNTUNG!!!!!


Lawatan yang dibuat oleh Perdana Menteri ke United Kingdom dicemari dengan cemuhan BIADAP segelintir penyokong BERSIH 3.0 yang tidak sedar diri dan tidak kenang diuntung. 

Majlis mesra rakyat dan pelajar Malaysia di UK seharusnya berjalan dengan baik , namun dicemari pula dengan beberapa EKOR BERUK GILERRR BABI  yang tibe-tibe meracau mcm BERUK dan ANJING GILER!!!! bersorak BERSIH!!!BERSIH!!!BERSIH!!!!! sehingga menganggu ucapan PERDANA MENTERI , DATO'SERI NAJIB dimajlis berkenaan.

Walaupun demikian , Dato Seri Najib still COOL tidak tergambar sedikit pun kemarahan diwajahnya , sebaliknya meminta pelajar tersebut bertemu denganya selepas majlis tersebut selesai. Tapi malangnya , dah nama pun BERUK GILERR a.k.a ANJING GILERRR tetap la berkeras kepalanya sehingga terpaksa di seret keluar oleh pegawai keselamatan PM. 

Alangkah malunya pemimpin No.1 Malaysia di UK . Siapa BERUK-BERUK ni sampai ketahap untuk menjatuhkan AIR MUKA pemimpin No.1 Malaysia didalam Majlisnya yang diadakan Pemimpin bersama rakyat . Belajar pun menyalak dengan kerajaan mohon biasiswa , bila dah dapat sambung pendidikan , mcm tu jer standard pemikiran mereka???

Renung-renungkan .... 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: