.

BERANI !!!! MAKA TERBOGEL LAH NIK AZIZ DAN ANWAR IBRAHIM!!!!


Satu lagi pendedahan yang berani oleh salah seorang , orang kepercayaan Musrydul AM PAS , Haji Hisham Shaari. 

Pasti hati Nik Aziz panas bercampur geram dengan bekas anak didiknya Tn.Hj.Hisham Shaari yang dengan selamba telah memadamkan gelaran Tok GURU kepada Nik Aziz . Ini kerana Hisham Shaari telah melihat ssendiri strategik yang digunakan oleh Nik Aziz dan Anwar ibrahim yang menggunakan bantuan dari pihak Israel Yahudi , untuk memastikan usaha mereka menakluki pimpinan Negara tercapai. 

Ditambah pula apabila Hisham Shaari sendiri yang ketika itu bersama-sama dengn Pucuk pimpinan PAS pada ketika itu iaitu Nik Abdul Aziz Nikmat menyelesaikan isu tangkap Khalwat salah seorang pemimpin PAS , yang telah ditangkap didalam Keretapi kerana berkhalwat. 

Dengan hanya mengambil masa kurang dari pada 24 jam Nik Aziz telah membuat keputusan hukuman terhadap perlaku yang ditangkap berkhalwat dengan menyatakan "ALLAH s.w.t telah mengampunkan DOSAnya", tanpa ada sebarang tindakan lain , sama ada diperintkat mahkamah syariah mahupun HUDUD. Alangkah malunya Hisham Shaari pada ketika itu. 

Dalam setiap cermah Nik Abdul Aziz menyatakan bahawa , kita akan jalankan HUKUM HUDUD di Malaysia sekiranya Kita berjaya menakluki Malaysia satu hari nanti , sedangkan Karpal Sigh awal2 lagi telah menyatakan bahawa " Apabila Pakatanrakyat berjaya menakluki Malaysia nanti , tiada apa-apa agenda bertulis untuk menjadikan MAlaysia adalah sebuah Negara Islam".Apa akan terjadi kepada rakyat Malaysia , adalah masalah MURTAD SELESAI ? ADAKAH MASALAH ARAK SELESAI ? JUDI ? PERLACURAN ? dan sebagainya . 

Renung-renungkan... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: