.

GEMPAR !!!HARUS LIHAT !!!! PERSEMBAHAN K-PORK PKR BERTAM!!!!


TERPERANJAT TWH....... 

Baru sekejap tadi TWH menerima kiriman email daripada sahabat TWH yang berada pada waktu kejadian didalam sebuah majlis PKR BERTAM di Dewan Perbandaran Bertam Seberang Perai Pulau Pinang . 

Penari yang didatangkan khas untuk menghiburkan jemputan yang hadir pada malam tersebut telah berjaya menghiburkan dan menjolok mata pemimpin PKR bersama-sama ahli yang hadir. 

Sekarang terkena batang hidung sendiri puak-puak FUCKATANRAKYAT . Yang selama ini mengata UMNO sumpah seranah UMNO yang konon mereka tu baik berjuang untuk rakyat , kini jelas dan nyata duit rakyat Pulau Pinang diseleweng secara terang di salah gunakan oleh LIM GUAN ENG. 

Ini adalah salah satu cara mereka untuk terus menghanyutkan lagi anak muda Pulau Pinang , jika di Sarawak Peter John di sajikan dengan perempuan2 mat saleh , di pulau pinang pulak disajikan dengan China Doll untuk terus mendapatkan perhatian orang muda yang tidak tahu ape2 erti pejuangan bangsa . 

TWH :

APA TUNGGU LAGI ...MARI la .... sekarang sudah ada bukti . Siapa mau pertikaikan benda ni  dan menafikan benda ni.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: