.

DEDAH!!!! GADAI TANAH UNISEL!!!!

Sebuah pendedahan perkara buruk yang dilakukan oleh PAKATANRAKYAT bagi membantu dan melaksanakan "FREE EDUCATION"untuk pelajar UNISEL sehingga terpaksa menggadaikan tanah sebanyak 500 ekar. 


WHAT THE F**K ALL THIS... UNISEL TERPAKSA MELAKUKAN GADAIAN TANAH UNTUK SUPPORT PERJUANGAN PEMBANGKANG !!!!!!

1)  GERAN Selangorku bernilai RM300JUTA 
2)  UNTUK jual PASIR (2009/2010) RM 15.9 JUTA 
3)  KEUNTUNGAN PKNS 2011 RM400 JUTA 

Segala KEUNTUNGAN yang dipungut oleh PKNS daripada hasil jual harta hak milik PKNS yang masih belum dituntut sejak dari zaman pemerintahan dibawah BN keselurahanya bernilai RM715.9JUTA 



Keuntungan yang berjuta diperoleh daripada hasil gadaian tersebut kemana halanya? satu persoalan yang perlu dijawab oleh KHALID GAGAPI. Dan kini Khalid memerlukan RM30JUTA lagi bagi menampung dan melaksanakan program "FREE EDUCATION" di UNISEL setelah PTPTN menyekat tabung pendidikan terhadap pelajar-pelajar UNISEL.

Jika perkiraan kasar dibuat oleh rakan blogger T.W.H , sekiranya seorang pelajar kos yang terpaksa ditangung adalah RM1000 , (RM1050 Kampus BESTARI JAYA , RM950 KAMPUS Shah Alam) maka jumlah besar yang terpaksa di tanggung oleh KHALID GAGAPI adalah RM1JUTA sahaja. Tetapi persoalanya mengapa KHALID GAGAPI memerlukan RM30 JUTA? 

Selanjutnya ----> DISINI ANGIN PERUBAHAN

TWH BERKATA: 

RM30JUTA adalah dana bagi menampung segala perbelanjaan yang terpaksa ditanggung oleh PAKATAN RAKYAT bagi menghadapi PRU-13 akan datang. Dana tersebut datangnya dari hasil gadaian UNISEL yang terpaksa bersekongkol untuk membantu FUCKATANRAKYAT didalam PRU13. 

Apa punya pemimpin la diorang ni. 

Jika satu negeri RM30JUTA , KEDAH , PENANG , KELANTAN , SELANGOR Dll berapa pulak mereka telah menyelewengkan duit rakyat Negeri tersebut.??? RENUNG-RENUNGKAN...




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: