.

DIHALAU KERANA FAHAMAN POLITIK!!!!!!!!!

Kerana berlainan fahaman politik sebuah keluarga dihalau keluar dari sebuah rumah yang mereka diami. 

Puan .Esah Ya 50,dan suami Che Mohd Nor Che Mamat bersama-sama 10 orang anak terpaksa keluar dari rumah dan tanah hak milik saudara kandung sendiri dengan kadar segera. 

Pengakuan yang dibuat oleh suami isteri tersebut menyatakan " Memang betul sejak kebelangan ini , hubungan kami dengan tuan tanah dan rumah ini renggang , sejak Suami menghantar borang permohonan Ahli Umno", katanya ketika ditemui. 

Esah Ya yang telah mendiami rumah tersebut sejak dari kecil lagi mengakui bahawa rumah dan tanah tersebut adalah milik Arwah datuknya serta telah menyerahkan harta pusaka tersebut kepada ibu saudaranya sebagai pewaris. Namun yang menjadi tanda tanya , mengapa kerana berlainan fahaman politik , sanggup mengenepikan hubungan kekeluargaan yang selama ini terjalin dengan erat tanpa ada perselisihan faham. 

TWH : 

Sebagaimana yang kita pernah lihat dan dengar , bagaimana keadaan keluarga pucuk pimpinan fuckatanrakyat Azmin Ali yang tidak habis2 bergolak sehingga sanggup mengenepikan IBU KANDUNG sendiri , begitu lah juga sikap ahlinya yang semakin TAKSUB dengan mainan politik mereka. jika ibu kandung pun boleh di buang , apatah lagi hubungan Anak saudara dengan Ibu saudara....
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: