.

GEMPAR !!!!! NIK AZIZ BERPAKAIAN SAMI !!!!!


Gambar yang dirimkan oleh seorang sahabat TWH yang dahulunya penyokong Bertahap Taksub Parti PAS dan kini apabila menyedari bahawa parti tersebut semakin terpesong jauh dari agama Islam , maka layaklah parti tersebut beliau tinggalkan dan menyertai UMNO semula. 

Ini lah sebabnya mengapa sahabat TWH tersebut keluar dari PAS. Melihat dengan mata kepala sendiri Nik Aziz pemimpin agung yang pernah dipujinya telah berpakaian seperti sami buddha didalam Hari Sami Buddha Berhati Suci.

Apakah simboliknya didalam Berpolitik , dengan menyetai hari SAMI BUDDHA. Adakah kerana SAMI tersebut rakyat Malaysia? Melalui maklumat yang sampai di email TWH lalu , SAMI di kelantan kebanyakan dari Thailand. 

Apabila teringatkan kata-kata Nik Aziz Islam melarang umatnya bersekongkol dengan Agama lain secara kerasnya pada ketika itu Nik Aziz menyatakan bahawa UMNO bersekongkol dengan YAHUDI . Dan Gambar ini apa pula . ??? 

Kesimpulanya , adalah PAS semakin hilang arah didalam perjuanganya didalam membawa fahaman Politik ISLAM di Malaysia. Tambahan pula dalam waktu sekarang , PAS sudah menjadi sebuah parti yang tidak boleh dipercayaai lagi didalam barisan FUCKATANRAKYAT. Itu sebab la Nik Aziz jadi begini .  
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 comments:

Panglima Perang Cyber said...

perhimpunan oren barangkali kerana semangat sudah berjangkit hingga ternampak warna oren...hehe

Talk With Hand said...

mungkin jugak la ... INI lah dia asas sebenar Perhimpunan OREN... tapi jual nama FELDA ... sedangkan orang-orang FELDA sendiri relaks katak je semua ... duduk aman damai dalam FELDA masing-masing,,,,

teighez said...

q0r07o6x85 c3p56l6t60 e9a75o6l63 v1a57h0o76 b2s51l7l13 z2k78a1k61