.

TERGEMPAR !!!!! PAS LULUS LESEN PUSAT HIBURAN !!!!!

"Kita bagi lesen untuk hiburan tetapi di bawah kawalan kerajaan negeri termasuk kawalan keselamatan, tatasusila dan sensitiviti kaum..." katanya ketika diminta mengulas laporan sebuah akhbar yang mendakwa kemunculan pusat hiburan 'secara berleluasa' di negeri ini.

Semalam kenyataan yang dibuat oleh MB Kedah yang telah meluluskan lesen pusat hiburan di Negeri yang diperintah oleh PAS adalah benar. Ini adalah kerana , MB negeri tersebut menyatakan bahawa pihaknya tidak mampu untuk menghalang rakyat negerinya untuk berhibur di kelab malam. 

Jika sebelum ini PAS yang mengecam UMNO dengan menyatakan bahawa UMNO menolak ISLAM , UMNO menolak HUDUD , dan kini , PAS pula APA? Apabila lesen pusat hiburan dikeluaran dan diluluskan maka aktiviti penjualan arak jugak akan berlaku , ini membawa maksud PAS telah  mula meluluskan lesen penjualan arak dinegeri taklukan mereka. 

Dimana pula perjuangan PAS yang selama ini memperjuangan Hukum Islam ? Kononya dengan momokkan kepada rakyat Malaysia bahawa UMNO menolak ISLAM , UNDI PAS DAPAT PAHALA la dan berbagai lagi . 

TWH BERKATA : 

Secara nyata TWH berkata , ini lah dia "CAKAP TIDAK SERUPA BIKIN" parti  mana ? MELAYU mana ? MELAYU NI LA !!!!!!! melayu mana lagi. Islam mana ? ISLAM NI LA !!!!! Sialam mana lagi . perkara ini secara tidak langsung menunjukan bahawa PAS sudah tidak lagi seperti apa yang mereka perjuangankan. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: