.

GEMPAR PENDEDAHAN!!!!!!!!! SENARAI HARTA HARAM MILIK AZMIN ALI!!!!!!!

Pendedahan yang berani dibuat oleh Umi Hafilda Ali , mengenai senarai harta abang kandungnya Azmin Ali bersama kakak iparnya Shamsidar Taharin sepanjang memegang jawatan Setia Usaha Sulit kepada Anwar Ibrahim yang pada ketika itu Timbalan Perdana Menteri Malaysia. 

RM9,337,225.62 jumlah total mengikut pendedahan yang berjaya disenaraikan oleh Umi Hafilda Adik kandung kepada Azmin Ali berkenaan dengan jumlah harta milik abangnya sepanjang tempoh menjadi penjawat awam bermula pada tahun 1991 -1995. 

Azmin Ali yang berjawatan Setia usaha Sulit kepada Anwar Ibrahim pada waktu itu hanyalah seorang penjawat awam yang bergred 41 mampu memiliki harta sebanyak RM9,337,225.62 dalam masa 5 tahun sahaja berkhidmat dengan Kerajaan yang pada ketika itu dibawah pimpinan "TUN M". 

Walaubagaimanapun , siasatan yang masih lagi dibuat secara terperinchi oleh pihak SPRM masih lagi berjalan sehingga lah pihak SPRM menemui darimanakah punca sebenar pendapatan Azmin Ali secara sah bersama isterinya Shamsidar Taharin sewaktu Naib Presiden PKR itu berkhidmat dengan kerajaan. 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: